פיגוע אבנים רצחני: ידעיה שרחטון נפצע בינוני

שוב פיגוע אבנים רצחני ביו"ש כמעט עלה בחיי אדם. ידעיה שרחטון נפצע בינוני לאחר שנפגע מאבנים שהושלכו על ידי פלסטינים על רכבו בעת שהיה בדרכו לביתו עם אשתו ובתו הפעוטה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: המשפחה)

"פיגוע לכל דבר": ידעיה והדסה שרחטון וילדיהם עשו את דרכם מירושלים לעבר ביתם בבית יתר שבדרום הר חברון, אלא הפעם, בניגוד לפעמים קודמות, הנסיעה הפכה לסיוט של ממש ולפציעתו שלא אב המשפחה הנמצא במצב בינוני. הדסה ובתם ניצן, בת שנה, נפצעו קל.

פציעתם קרתה בעקבות אבן גדולה שנזרקה לעבר רכבם, ליד בית אומר, סמוך לגוש עציון. האם שיחזרה את שאירע בשיחה עם ynet. "היינו אצל ההורים של ידעיה בקריית משה בירושלים, ונסענו הביתה ליתיר שבהר חברון. בדרך, סמוך לבית אומר, זרקו עלינו אבן מאוד גדולה והיא נפלה על השמשה הקדמית בצד של הנהג. ידעיה שם גז בשביל לברוח, אבל הוא לא ראה כלום כי כל השמשה הייתה מנופצת, אז הוא נסע ישר לגדר הנגדית והתהפכנו שם לתוך התעלה. הוא נפצע בראש. אני וניצן בסדר".

"לא ידעתי מה קורה, הוא דימם ולא דיבר לעניין", היא אמרה באשר למצב בעלה. לדבריה, "באו המון תושבי המקום ועזרו לי ולניצן לצאת מהרכב. דיברתי איתו כדי שלא יאבד הכרה. הגיע אמבולנס של הסהר האדום, ואני יצרתי קשר עם המוקד בהר חברון, ומד"א הגיעו. הכוחות פינו אותו להדסה עין כרם. שם הכניסו אותו לחדר ניתוח, ועכשיו הוא מורדם ומונשם. הוא סובל משברים בלסת ומשבר בארובת העין".

על רגעי האימה היא סיפרה: "אני לא מעכלת, לא לגמרי פה. זה שוק. כל הדרך מאז שנזרקה האבן ועד התאונה צרחתי כמו משוגעת. לא הבנתי למה הוא נוסע לגדר, לא הבנתי מה נסגר, אבל הוא לא ראה כלום. ניצן בכתה כשהתהפכנו. זה מדהים, אבל היא לא נפגעה. זה פשוט נס. זה נורא, אני בשוק, זה פיגוע לכל דבר".

"זה נורא שאנחנו חיים ככה, שכל הזמן חוטפים אבנים, ואף אחד לא עושה שום דבר עם זה. כל יום זה קורה בכל שטחי יהודה ושומרון, וזה לא מזיז לאף אחד". הוסיפה.

דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת כי אמש הגיעו ליחידת הטראומה של הדסה עין כרם משפחה שנפגעה מיידוי אבנים.
תינוק במצב קל אושפז להשגחה.
גבר (האב של התינוק) שהגיע במצב קשה הובהל לחדר נתוח לצורך פעולה טיפולית ומאושפז כעת במחלקה לטיפול נמרץ.
אשה (אם התינוק) שוחררה לביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר