הרב עובדיה: ניסים זאב הקים את ש"ס

ח"כ ניסים זאב שהודח מש"ס, תוקף את יו"ר התנועה אריה דרעי וטוען שהוא לא הקים את ש"ס: "לא היה ולא נברא". זאב פרסם סרטון בו מרן הגר"ע יוסף מדבר בשבחו • וידאו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך ערוץ היוטיוב של "ערוץ הכנסת")

ח"כ ניסים זאב, שפוטר לאחרונה מתנועת ש"ס לקראת הבחירות לכנסת ה-20, תוקף את יו"ר התנועה ח"כ אריה דרעי וטוען שדרעי לא הקים את ש"ס.

זאב חשף הערב (שני) ב"ערוץ הכנסת" סרטון בו נראה מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל מעיד עליו כי הוא הקים את התנועה.

"אני אמרתי פעם, ניסים זאב, שהוא מקים את הדבר הזה, ברוך השם הוא רוצה להקים סמינר" אומר הגר"ע זצ"ל בסרטון, "סמינר בגימטריא זה ש"ס. כמו שהקים את ש"ס, כך הוא מקים את הסמינר".

כאמור, לדברי זאב, הסרטון מוכיח כי לדרעי אין זכויות על הקמת התנועה: "הזכויות של אריה דרעי נתונות לו - להעצמת התנועה כן, אבל ליסודות התנועה לא היה ולא נברא".

זאב בחר מאז הדחתו שלא לתקוף את מועצת החכמים של התנועה והתמקד ביו"ר אריה דרעי. לפני כשבוע וחצי אמר זאב בראיון למרדכי לביא ב'קול ברמה' כי "הבעיה היא דרעי, לא ש"ס. בדיוק זו הנקודה, הבעיה היא לא התנועה, שהקמתי אותה בעשר אצבעותיי בשנות השמונים".

זאב הוסיף ותקף את דרעי על כך שזרק אותו מביתו שלו: "אריה דרעי לפני שנתיים אמר 'חוזרים הביתה'. שמחנו לקבל אותו, והיום הוא מגרש אותי מהבית שלי. לא יכול להיות שעד היום האחרון אריה כותב לי בסמס 'מכובדי, רבי ניסים זאב, אין שום דאגה', הוא נתן לי תחושה שאפשר לסמוך עליו, אני סמכתי עליו, אולי הוטעתי. אפילו אחרון העבריינים יש לו זכות שימוע".

זאב הצהיר כי ייאבק על זכויותיו בתנועה: "אני לא פרשתי מש"ס. אחרי הבחירות אני מתכוון באמת להחזיר את הזכות שלי בתנועה הזאת. שלא יהיה חשש שזה שאני לא מכהן כחבר כנסת אני סיימתי את התפקיד שלי בתנועת ש"ס, אני אלחם לקבל את אותה תנועה שהקמתי ברמ"ח אברי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר