מזכיר המועצת לשעבר רפאל פנחסי מצטרף למפלגת 'יחד'

מזכיר מועצת חכמי התורה של ש"ס לשעבר רפאל פנחסי מצטרף לצוות העבודה של מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי, כך נודע ל'כיכר השבת'. בכיר במפלגה: "פנחסי הגיע לעזור" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיזוק לאלי ישי. רפאל פנחסי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: לאחר שבמשך שנים רבות שימש רפאל פנחסי כמזכיר מועצת חכמי התורה בראשות מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, הקריא לציבור את החלטת המועצת על חזרתו של אריה דרעי ולאחר מכן על מינויו ליו"ר ש"ס, ל"כיכר השבת" נודע כי הוא מצטרף לצוות מפלגת "יחד" בראשות ח"כ אלי ישי.

כזכור, לאחר פטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, התפטר פנחסי מתפקידו ומאז אין מזכיר רשמי למועצת החכמים. פנחסי כתב אז לרבני המועצה: "עתה שעלה מרן לגנזי מרומים, ועזב אותנו לאנחות, ברצוני להודיע לכבוד הרבנים שליט"א שהחלטתי לסיים את תפקידי כמזכיר מועצת החכמים".

יצויין, כי מדובר במכה תדמיתית לש"ס, שכן פנחסי היה נחשב למקורב לגר"ע יוסף והיה מזכיר המועצת של ש"ס במשך שנים. לא ברור מה הכוח של פנחסי במערכת בחירות, אך מבחינה תדמיתית מדובר בחיזוק לאלי ישי.

פנחסי מודיע על שובו של דרעי לראשות ש"ס (צילום: ישי כהן)

לדברי גורמים ב'יחד': "אף אחד לא נכנס למשרדי המפלגה כי משעמם לו, אם הוא הגיע כנראה שקורה משהו". בכיר אחר במפלגה: "פנחסי הגיע לעזור למפלגה, הוא נפגש עם אלי ישי ועכשיו הוא החליט לעבוד".

פנחסי עצמו סרב להגיב לדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר