אאא

חברת "Get Taxi", שחוללה מהפכה בהרגלי הנסיעה במוניות בישראל, ממשיכה בהרחבת ציי המוניות לקהלי יעד שונים ומשיקה שירות אקסקלוסיבי חדש בשם "Get Mehadrin" (גט מהדרין). 

השירות החדש, הייעודי למגזר הדתי והחרדי בישראל, יאפשר הזמנה של מוניות מנהגים שהצהירו והתחייבו כי המוניות אינן נמצאות בשימוש במהלך שבתות ובמועדי ישראל, ויהיה זמין בפריסה ארצית.

כלל הנהגים הלוקחים חלק בצי הוחתמו מבעוד מועד על מסמך במסגרתו התחייבו כי המונית שברשותם אינה נמצאת בשימוש בשבתות ובמועדי ישראל. בחברה מצהירים כי "כל נהג שירצה להצטרף לצי יוכל לעשות זאת, ללא הבדלי דת, גזע ומין ובתנאי שיעמוד בתנאי הסף לשמש כחלק מהשירות".

המהלך הנוכחי מצטרף לשורת השקות הציים היעודיים של החברה, ובא להעמיק ולהרחיב את שרות הזמנת המוניות לכמות גדולה יותר ויותר של קהלים ומגזרים שונים באוכלוסייה. בחודש ספטמבר 2014 השיקה החברה את שרות "Get Premium", המאפשר הזמנת נסיעה ברכב יוקרתי ובדצמבר 2014 הושק צי "Get Kids" המאפשר להזמין מונית עם מושב בטיחות לילדים (בוסטר).

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

בנוסף, לאחרונה הודיעה החברה על כניסתה לעיר אילת ובכך השלימה פריסה ארצית רחבה, מצפון ועד דרום, עם למעלה מ-5000 נהגים.

Get Taxi, שהוקמה ב-2010, פיתחה אפליקציה מתקדמת המספקת שירות ייחודי להזמנת מוניות בלחיצת כפתור באמצעות הסמארטפון. השירות מאפשר צפייה בזמן אמת במרחק הגיאוגרפי של המונית מהמזמין, צפייה בפרטי הנהג (שם, נייד ותמונה) וסוג הרכב. המערכת מודיעה לנוסע על הגעת המונית ומאפשרת תשלום עבור הנסיעה גם בכרטיס אשראי ישירות מהאפליקציה ללא תוספת עמלה מהנוסע או מהנהג.

מארק און, מנכ"ל Get Taxi ישראל מסר: "אנחנו נרגשים להשיק צי חדש נוסף במערכת הציים הייעודית שלנו. הצי מופנה, בעיקרו, לנוסעים ממגזר הדתי - חרדי ובא להעניק חוויית שירות מושלמת גם לאוכלוסייה בה השימוש במוניות נרחב, על גבול מחייב המציאות. אנחנו בטוחים כי גט מהדרין ישמש פלטפורמה נוחה ומיטבית לאותם הנוסעים, המעוניינים בחוויית נסיעה נפלאה במונית".