הרמטכ"ל: "למרות דברי הרהב מטרתנו לשמור על שקט בצפון"

הרמטכ"ל רא"ל גדי אייזנקוט, התייחס למתרחש בגבול הצפון, ואמר כי "למרות דברי הרהב הנשמעים מצפון, מטרתנו היא לשמור על השקט הקיים, לטובת שני הצדדים(ביטחון וצבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דו"צ)

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט התייחס לאירועים הביטחוניים בגבול הצפון ואמר כי למרות הכול המטרה היא לשמור על גבול שקט וללא הסלמה מיותרת.

את הדברים אמר הרמטכ"ל במהלך טקס סיום קורס קציני היבשה שהתקיים בבה"ד 1 במעמד מפקד זרוע יבשה, אלוף גיא צור ומפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה אבי גיל.

הרמטכ"ל הדגיש כי "למרות דברי הרהב הנשמעים לאחרונה מצפון, מטרתנו היא לשמור על השקט הקיים, לטובת האזרחים משני הצדדים. רק צבא מוכן ודרוך, שאתם בחזית - מפקדיו, יבטיח מציאות ביטחונית טובה וירתיע את אויבינו".

"מולנו אויב שאינו מהסס לעשות שימוש ציני ושיטתי באזרחיו והופך אותם למגן אנושי, אויב שבונה מתוך בתי אזרחיו עמדות שיגור לרקטות ומנהרות טרור, כדי להגשים את מטרתו ולפגוע באזרחי מדינת ישראל ותושביה", הוסיף הרמטכ"ל.

הרמטכ"ל אמר עוד כי "בימים אלו, כשאנחנו מציינים שנה למערכת 'צוק איתן', ועל מגרש המסדרים עומדים לוחמים שלקחו בה חלק - עליכם לזכור כי המציאות סביבנו עדיין אינה יציבה".

"המזרח התיכון משנה את פניו וכך גם צה"ל נדרש להתאים עצמו למאפייני הלחימה המשתנים. מתוך הבנה כי עלינו לפעול באחריות ובאומץ, להשתנות ולהתאים עצמנו לאתגרי העתיד, על מנת להעניק ביטחון לאזרחי מדינת ישראל ולתושביה ולהבטיח את קיומה", הוסיף.

מפקד זרוע היבשה התייחס בנאומו לאתגרים הפיקודיים אשר יפקדו את הצוערים כבר למחרת. "הצלחתכם בגיבוש מחלקתכם לכדי יחידה לוחמת, איכותית ומקצועית תלויה קודם כל באמונם של הלוחמים והמפקדים בכם", הוא פירט. "רק אמון זה יוכל להניע את אנשיכם בשדה הקרב אל מול האתגרים הנכונו לכם. אתגרים אשר בשנים האחרונות הפכו מורכבים יותר עבור הדרג הזוטר, אשר מפגש בינו לבין האויב הפך עוצמתי וקצר. אנחנו סומכים עליכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר