סולחה באלעד

ישראל פרוש החזיר את הסמכויות לנציג "דגל" אבי שטרן

מתפייסים: ראש עיריית אלעד ישראל פרוש החזיר את הסמכויות לנציג "דגל התורה" אבי שטרן, אותו פיטר בעבר בעקבות המאבק שניהל נגד החלטות שלו. חלק ממהלך פיוס רחב עם 'דגל'? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שטרן ופרוש, היום (באדיבות המצלם)

סולחה באלעד: בפגישה שנערכה היום (שני) בלשכת ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, הוחזרו סמכויותיו של יו"ר סיעת דגל התורה אברהם שטרן, יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה. לדברי מקורבי הצדדים: "הפגישה נערכה באווירה טובה וסוכם בה על עבודה משותפת לטובת התושבים".

בכך, תם מאבק ממושך בין פרוש לסגנו, מאבק שהחל לפני פתיחת שנת הלימודים לאחר שפרוש ביקש להעביר קראוון ממוסדותיו של משה שטיין למקום אחר בעיר. שטרן, ששימש כיו"ר הוועדה לתכנון ובניה הוציא צו האוסר על העתקת הקראוון והמשך עבודות הפינוי.

בהמשך, אף הגיע שטרן למקום יחד עם עוזריו וניסה למנוע את הפינוי. פרוש מצידו הגיע עם מאבטחי העירייה ודאג שהעבודות יבוצעו על אף הצו כשהוא מאיים בפיטוריו של שטרן. בהמשך אף ביצע ראש העירייה את איומו ופיטר את שטרן מתפקידו כיו"ר וועדת תיכנון ובניה והצדדים אף ניהלו דיונים בבית המשפט.

המאבק עלה מדרגה כאשר יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני התערב והעניק גיבוי לשטרן, אולם בשבועות האחרונים הופשרו היחסים בין הצדדים והיום נפגשו השניים לפגישה רשמית.

לא ברור האם מדובר בשלום מקומי בין פרוש לשטרן או שמדובר אולי במהלך רחב יותר של פיוס בין תנועת דגל התורה לסיעת שלומי אמונים באגודת ישראל, זאת כחלק מהמגעים לקראת מימושו של החוק הנורבגי והתפטרותו הצפויה של סגן שר החינוך מאיר פרוש לטובת נציג דגל התורה יעקב אשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר