פיגוע הדקירה בצומת אריאל

"אוהד נאבק במחבל בבעיטות ואגרופים והצליח להדוף אותו"

"המחבל אמר 'הכול בסדר'. הסתובב, קפץ עליו ונתן לו בעיטה, הוריד אותו על הרצפה, הוציא את הסכין ודקר", כך שחזר אבישי הרץ את פיגוע הדקירה של אחיו אוהד בצומת אריאל • צפו (בארץ)

(צילום: מועצה אזורית שומרון, ירון ברנר - ynet; תמונה: עידו ארז - ynet)

פיגוע הדקירה בצומת אריאל: אבישי הרץ, אחיו של אוהד שנפצע אתמול (ראשון) במצב קשה מדקירות סכין, בחזה ובריאה, סיפר כי הוא במצב טוב ובהכרה.

בשעות הלילה אמש, לאחר שעות של פעילות מודיעינית ומבצעית של השב"כ וצה"ל, נעצר המחבל החשוד בפיגוע הדקירה. החשוד הוא תאמר חדיר, בן 26, תושב הכפר ביתא הסמוך לשכם.

המחבל אינו מוכר לגוחות הביטחון ובחקירתו הראשונית בשטח קשר עצמו לפיגוע והועבר לחקירת השב"כ.

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, סיפר אבישי על אשר אירע לאחיו: "אוהד יצא בסביבות הצהריים מהבית של ההורים בפתח תקווה, בדרך לישיבה באלון מורה. הוא הגיע בסביבות השעה 17:00 לטרמפיאדה בצומת אריאל, ירד שם מהאוטובוס וזיהה בחור שנראה לו קצת חשוד עם חזות ערבית".

לדבריו: "אוהד אמר לו שהוא עומד בטרמפיאדה שבה עומדים יהודים והוא ביקש ממנו להתקדם עשרות מטרים קדימה, לתחנה שבה עומדים הנוסעים הערבים. הבחור הסתובב, אמר 'הכול בסדר, אל תדאג'. אחר כך הבחור הסתובב אליו, קפץ עליו ונתן לו בעיטה, הוריד אותו על הרצפה".

"הבחור הוציא את הסכין מהכיס, התחיל לדקור אותו כמה פעמים, תוך כדי שאוהד נאבק בו בבעיטות ואגרופים. הוא הצליח להדוף אותו מעליו", סיפר אבישי הרץ, "ברגע שאוהד הצליח להדוף אותו, המחבל הבין שאוהד הולך לירות בו וברח לכיוון היישובים הערבים".

אבישי הוסיך וסיפר כי אחיו אוהד איבד דם ולא הצליח לרוץ אחר המחבל. "הוא שכב במקום וחיכה עד שהגיעו הכוחות הרפואיים. הוא נמצא בהכרה, יש לו דקירה אחת רצינית בחזה, השנייה חדרה לריאה והשנייה לרקמות. יש חתך אחד משמעותי בפנים ועוד שני חתכים ביד ובבטן, אבל הוא בסדר ומדבר. אנחנו מקווים מאוד שהוא יהיה בריא ויצליח לצאת מזה".

אבישי נשאל האם אחיו היה דרוך וציפה שדבר כזה יקרה, השיב: "בשבת היינו ביחד, דיברנו על המצב שלו ושל כל המשפחה שלנו, ההימצאות של המשפחה שלנו בסיטואציה הביטחונית המורכבת הזו. ידענו מהם המקומות שבהם אוהד מסתובב. הוא היה נוסע לישיבה שלו באלון מורה כמה פעמים בשבוע, הוא היה על הציר הזה. הוא היה לוחם רציני והוכיח את זה גם היום. הוא נלחם, היה בצוק איתן. הוא צנחן גיבור, לא פחד, הוא לא אמר שבגלל זה הוא יפסיק להסתובב, הוא תלמיד ישיבה וזו לא אופציה".

גם בפיגוע הנוכחי, כמו לא מעט מקרים אחרים, חלק מבני המשפחה שמעו על פציעת אוהד דרך הרשתת החברתיות. "ברוך השם אנחנו משפחה גדולה, שמונה אחים שמפוזרים ממעיין ברוך בצפון ועד הדרום", סיפר אבישי, "אמא שלי בכלל התעדכנה על האירוע כשהייתה באוטובוס בתל אביב. היא ידעה שאוהד נמצא בדרך לישיבה באלון מורה. חבר שלי אמר לי 'יש שמועות, אני מציע לך להבין מה קורה'. אשתי סיפרה שהיא הייתה במהלך הלימודים וכל מיני אנשים שלחו לה הודעות 'מקווים שתהיי חזקה, מה מצבו? אנחנו איתך', ולה אין מושג בכלל מה קורה. זה באמת דבר מזעזע שהסיפור הזה עף לכל הכיוונים ואיך שזה רץ ברשתות החברתיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר