לקראת גיוס הבן: עמירן דביר משחרר סינגל חדש למילים של הרב קוק - "הנר הפנימי"

חנוכה מאחורינו, והזמר והיוצר עמירן דביר משחרר קליפ לסינגל חדש שהלחין למילותיו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל. השיר יוצא לקראת גיוסו של מתנאל דביר, בנו של עמירן. צפו עכשיו (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(קרדיט: ניצן דרור - ynet)

חנוכה מאחורינו, והזמר והיוצר עמירן דביר משחרר קליפ לסינגל חדש שהלחין למילותיו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל. השיר יוצא לקראת גיוסו של מתנאל דביר, בנו של עמירן.

עמירן מספר: "לקראת גיוסו של בני מתנאל ביקשתי ממנו ומחבריו למכינות הקדם צבאיות 'עלי - בני דוד' ו-'עצמונה', להצטרף אליי בשיר המיוחד הזה שילווה אותם להמשך הדרך, שתמציתו הוא שלכל אדם ולא משנה דרגתו הרוחנית, יש את הנר שלו".

(הסינגל החדש)

"נר זה מאפיין אותו ואת הדברים החיוביים שבו, ועל כל אחד לטפח את הנר ולהאיר איתו את הרבים. השיר הזה מציין סגירת מעגל אישית עבורי, השבוע חל היארצייט של אמי חוה ע"ה, ו-'הנר הפנימי' מוקדש לעילוי נשמתה הטהורה".

לשיר מצטרפים גם יונתן, בנו הקטן של עמירן שליווה עם כלי הקשה, אחיו אריק דביר שהצטרף למקהלת הנערים, והגיטריסט האגדי יאיר מיכאל.

מילים: הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל, לחן: עמירן דביר, הפקה מוזיקאלית: עמירן דביר & רולי אזרחי, מקהלה: בוגרי המכינות הקד"צ עלי עצמונה, הוקלט באולפני: RuliMusic & Dvirs Studios.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר