פרשת הולילנד • ההכרעה

הערעור בפרשת הולילנד נדחה: מאיר רבין ירצה לחמש שנות מאסר

בימ"ש העליון נקט בקו מחמיר עם מאיר רבין, מי שהוגדר כיד ימינו של עד המדינה שמואל דכנר - דחה את ערעורו והותיר את עונשו על חמש שנות מאסר - מהעונשים הקשים בפרשת הולילנד (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום, פלאש 90)

האכזבה הגדולה בספסל המורשעים בדיון הדרמטי שהתקיים היום (שלישי) בפני חמשת שופטי בית המשפט העליון, הייתה בקרב מקורביו ובני משפחתו של איש העסקים החרדי מאיר רבין. בית המשפט העליון קבע כי ערעורו של רבין בפרשת הולילנד נדחה והוא ירצה את העונש אותו הטיל עליו שופט בית המשפט העליון, דוד רוזן - חמש שנות מאסר, מהחמורים ביותר בפרשת הולילנד לאחר פסיקת העליון בערעור.

רבין שהיה עוזרו הקרוב של עד המדינה ב"פרשת הולילנד" שמואל דכנר, הגיש ערעור לבית המשפט העליון על גזר דינו, אותו פסק השופט דוד רוזן, שגזר עליו חמש שנות מאסר בפועל וקנס אותו בסך מיליון שקל.

כאמור, שופטי בית המשפט הותירו את הרשעתו על כנה וקבעו כי הוא עבר הלבנת הון ובמתן שוחד בסך 1.2 מיליון שקלים ונידון לחמש שנות מאסר בפועל.

בכתב הערעור רמזו עורכי דינו בשמו כי לשופט רוזן יש דעות קדומות בנוגע לאוכלוסייה החרדית ולפיהם החרדים רמאים. לדברי רבין, אז, השופט רוזן לא יכול היה להרשיע אותו אך ורק "על שהייתי יד ימינו של דכנר".

למרות הטיעונים של פרקליטיו, שופטי בית המשפט החליטו לדחות את ערעורו וקבעו כי ייכנס בעוד מספר שבועות לחמש שנות מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר