צפו בתמונות

תצוגת ההוט קוטור של מותג העל Zegna: בעקיטשע חסידיים

מותג העל האיטלקי Ermenegildo Zegna לאופנת גברים, הציג בקולקציה לחורף 2016/17, מגוון מעילי הוט קוטור יוקרתיים שנראים יותר כמו בעקיטשע ומעילים חסידיים מעוטרים (אופנה, סטייל)

חיה כהן | כיכר השבת |
אל תפספסו את הפאייעס הבודד מצד ימין (צילום: מתוך הפייסבוק של Zegna)

תצוגת ההוט קוטור (תפירה עילית) לקולקציית חורף 2016/17 של מותג העל האיטלקי Ermenegildo Zegna לאופנת גברים, הציגה מגוון מעילים יוקרתיים שנראים יותר כמו בעקיטשע ומעילים חסידיים מעוטרים, תחת הכותרת "אלוקים נמצא בפרטים הקטנים" - והעניקה לביטוי פרשנות נוספת ומרתקת.

זו לא הפעם הראשונה שמוטיבים יהודיים מוצאים את דרכם כפריטים מקולקציות נחשבות של בתי אופנה שונים ברחבי העולם. בדרך כלל, הם הצליחו לעורר כעס והתנגדות ואפילו הוסרו מהמדף, כמו הצעיף-טלית של H&M או הטלאי הצהוב של זארה.

במקרה הבא, בחר המעצב הראשי של המותג היוקרתי, סטפאנו פילאטי, בקו אופנתי חדש עם אריגים פרחוניים, מלאים עיטורים עדינים, אותו הכתיר כ"מניפסט ייחודי למלתחה מתוחכמת, עשויה ללא חת".

אך הצצה בתמונות מהתצוגה הייתה מגלה למעצב היומרני שכמעט כל אברך חסידי צעיר מתהדר במעיל עם אריג פרחוני, מה שמציף את התהייה - עד כמה מתוחכמת יכולה להיות המלתחה אם להמונים בחסידויות שלמות כבר יש אותה?

צפו והחליטו: שטיבל או אופנת עילית?

ראש ליטאי, מעיל חסידי (צילום: הפייסבוק של Zegna)
בקיטשע בלי פנסים (צילום: הפייסבוק של Zegna)
אריג פרחוני? לא חדש (צילום: הפייסבוק של Zegna)
הכיסים (צילום: הפייסבוק של Zegna)
עיטורים מרומזים (צילום: הפייסבוק של Zegna)
בקרוב בשטיבלאך? (צילום: הפייסבוק של Zegna)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית