תפילת האחות

התפילה המרגשת של דפנה מאיר הי"ד: "תזכה אותי לחלק תרופות לזקוקים לישועה"

דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה אתמול בפיגוע בביתה בעתניאל, שימשה כאחות במחלקה הנוירוכירורגית בביה"ח סורוקה. לקראת מבחן תרופות, היא חיברה תפילה ובקשה מרגשת, "זכני נא" (בריאות)

הפיגוע בעתניאל: הקדושה דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בפיגוע המזוויע, אתמול בפתח ביתה בעתניאל בידי מחבל ערבי, שימשה כאחות במחלקה הניורוכירורגית בבית החולים סורוקה בבאר שבע. בבלוג שכתבה, פרסמה מאיר תפילה מיוחדת שחברה על נתינת התרופות לחולים.

"את התפילה זכיתי לחבר תוך כדי למידה למבחן תרופות במחלקה הנוירוכירורגית בסורוקה, בה אני עובדת", הסיברה מאיר.

וזה נוסח התפילה המרגשת:

"יהי רצון מלפניך, בורא העולם המנהלו בחסד וברחמים, שתזכה אותי לחלק תרופות לעמך ישראל הזקוקים לישועה וגם לבני עמים אחרים הנמצאים תחת הטיפול המסור של שליחיך הנאמנים העושים עבודת קודש בימים ובלילות, בשבתות ובחגים, ללא לאות".

"זכני נא להבין, לדעת ולזכור תמיד, כי התרופות הן מתנה ממך, ופועלות בשליחותך. זכני נא לחזות ולשמוח בהשפעתן המיטיבה של התרופות אותן אחלק לחולים ברחמים. זכני נא לתת את התרופות מתוך ריכוז, ומתוך הבנת מנגנון פעולת התרופה על המחלה.

זכני נא להבחין בזמן בכל טעות, שלי או של חבריי, בשרשרת מתן התרופה, ולפעול במהירות לתיקונה בטרם תגיע התרופה לגופו של החולה".

"זכני נא לפעול תמיד מתוך ענווה, ללמוד וללמד אחרים על ההצלחות והכשלונות בחלוקת התרופות. זכני נא לתת תרופות לחולים מתוך בריאותי האיתנה ולהודות על כך שאיני נוטלת תרופות אלו בעצמי".

"זכני נא ללמוד להזדהות, מתוך בריאות, עם סבלו של החולה ולעזור לו ככל יכולתי בכלים שאתה נותן לי יום יום ושעה שעה. אמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר