חברה פצצה

לא רק הסמארטפונים: גם מכונות כביסה של סמסונג בסכנת התפוצצות

זו כנראה הייתה השנה הכי קשה של סמסונג: אחרי שמכשירי הנוט שלה התפוצצו והרתיעו רבים, גם מכונות הכביסה שלה בסכנת התפוצצות. מה עושים אם קניתם מכונה של סמסונג? (דיגיטל)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(מתוך אתר סמסונג)

אחרי שספגה מבוכה קשה בעקבות סדרת התפוצצויות של מכשירי הגלקסי נוט 7 שלה, נראה כי הענקית הקוריאנית סמסונג ממשיכה לחטוף מכות נוספות. והפעם - גם מכונות הכביסה שלה נמצאות בסכנת התפוצצות, כך לפי הודעה שפרסמה הרשות לבטיחות הצרכן בארה"ב בימים האחרונים.

על פי ההודעה, הדגמים המסוכנים לכאורה הן מכונות בעלות פתח עליון שיוצרו על ידי סמסונג בין השנים 2011 עד אפריל 2016. על פי הדיווח, מעל 20 מקרים של פיצוצים במכונות כביסה של סמסונג עם פתח עליון, הובילו את הרשות לבטיחות הצרכן לפתוח בחקירה בנוגע למכונות.

המשתמשים שנפגעו ממכונות הכביסה של סמסונג סיפרו כי המכונות גרמו לרעידות חזקות ויוצאות דופן בזמן כיבוס מצעים או אריגים כבדים. אחד הלקוחות של סמסונג אף דיווח כי מכונת הכביסה שלו זינקה ממקומה, עפה באוויר והתנגשה במייבש שהיה בסמוך, תוך שהיא עוקרת את שקע החשמל מהקיר.

סמסונג מצידה ניסתה להרגיע את הצרכנים וסיפרה כי מאז 2011 בוצעו מאות מיליוני כביסות במכונות המדוברות, שעברו לכאורה בשלום. אלא שכלי תקשורת שעסקו בפרשה דיווחו כי עשרות המקרים שנחקרים על ידי הרשות לבטיחות הצרכן, הם המקרים שדווחו לרשויות, כאשר קיים חשש כי עשרות מקרים נוספים לא דווחו לרשויות ולא נבדקו.

לאור הבדיקה, המליצו בסמסונג לבעלי מכונות עם פתח עליון לעשות שימוש רק בתוכנית לכביסה העדינה. בנוסף, החברה פרסמה קישור לאתר בו ניתן לבדוק את מדובר במכונה שמהווה סיכון, זאת באמצעות הקלדת המספר הסידורי שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר