תיעוד מרתיח

בת המחבל: "אבא שלי אדם גדול. אני גאה בו"

"אנחנו מאושרים מאוד וגאים באבינו. אבא שלי אדם גדול, הקשר שלנו, כאב ובתו, היה מצוין" - כך אומרת היום בתו של הפלסטיני שרצח היום בירושלים את שוטר ואישה נוספת (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בת הרוצח. מהללת (צילום: מתוך facebook)

בתו של המחבל שרצח הבוקר (ראשון) בירושלים את שוטר היס"מ יוסף קירמה ואת לבנה חממה נעמדת היום (ראשון) מול המצלמות ומכריזה: "אנחנו מאושרים מאוד וגאים באבינו. אבא שלי אדם גדול, הקשר שלנו, כאב ובתו, היה מצוין".

בכמה שכונות במזרח העיר, כולל ברחוב הראשי סלאח א-דין, התפתחו עימותים בין פלסטינים לבין כוחות הביטחון. במקומות אחרים - בין השאר ברצועת עזה אבל גם בבית חנינא - יצאו תושבים לרחובות וחילקו ממתקים כאות שמחה על רצח שני הישראלים. בכלי התקשורת הפלסטיניים ציינו שמחלקי הממתקים הם בני משפחת המחבל.

היום גם מתברר, כי המחבל היה פעיל מרכזי בארגון המוראביטון, שמטרתו הפלסטינית הרשמית היא "שמירה על אל-אקצא מתוקפנות ישראלית", וברשתות החברתיות פורסמו סרטונים המתעדים את המחבל מעימותי עבר שלו עם שוטרים.

ערוץ אל-קודס המזוהה עם חמאס שידר קטע וידאו של המחבל שצולם בעבר והוצג כ"צוואתו". הוא אומר בו: "המסר שלי לתושבי ירושלים ולצעיריה הוא שימשיכו להגן על מסגד אל-אקצא על מנת שהוא יישאר באמונתו של כל מוסלמי בעולם. אני אומר לכיבוש - למרות כל הצעדים העושקים שלכם, כל מעשי הטבח, אנחנו עומדים איתנים במסגד אל-אקצא ושומרים על שעריו, על העיר העתיקה ועל ירושלים ובעזרת אללה יתעלה נשוב לירושלים".

כזכור, המחבל אמור היה להתייצב היום בבית הכלא לריצוי ארבעה חודשי מאסר בגין תקיפת שוטר. בעבר הוא ריצה חמישה עונשי מאסר. בעבר הוא כבר הורשע בין היתר בחבלה בכוונה מחמירה, בהצתות כלי רכב ובאימון צבאי בלתי חוקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר