הנהלת דגל התורה התכנסה לדיון מיוחד

חברי ועדת הרבנים של "דגל התורה" וחברי ההנהלה הארצית של התנועה התכנסו אמש (ה') לדיון מיוחד על הנושאים שעומדים על הפרק מבחינה ציבורית, רוחנית וגשמית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חברי ועדת הרבנים של "דגל התורה" וחברי ההנהלה הארצית של התנועה בכינוס מיוחד: דיון נוקב על פרצות השבת, השתלטות גורמים רפורמים על החינוך הכללי, המאבק על קדושת הכותל המתכנסים דנו עוד במגוון נושאים העומדים על הפרק, ההתייעלות בעשייה הצבורית ובדאגה למען קודשי ישראל וצורכי הצבור החרדי. דיון מיוחד נערך על מצוקת הדיור של הצבור החרדי

בראשות חברי ועדת הרבנים של "דגל התורה" הגאון רבי נתן זוכובסקי והגאון רבי יוסף אפרתי התכנסו חברי הנהלת דגל התורה הארצית במשרדי התנועה בב"ב לסקירה על פעילות התנועה בכנסת ובנציגות המקומית, ולדיון נרחב ומקיף במגוון נושאים העומדים על הפרק במאבקי היהדות החרדית.

כפי שפורסם ב'כיכר השבת' בראשית הכינוס נשאו דברים חברי ועדת הרבנים של "דגל התורה" והרחיבו על דרכי מאבקיה של היהדות החרדית והאופנים כיצד יש לנהל את המערכות בהכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.

בין דבריו מסר יו"ר התנועה ח"כ משה גפני סקירה מקיפה ורחבה בפני הנוכחים, על ההישגים הרבים שהושגו למען מוסדות החינוך בתקציב האחרון אשר מנעו את החרפה והקיפוח של הקדנציה הקודמת ועתה החזירו למוסדות החינוך החרדי את האפשרות להמשיך ולהתקיים. כן סקר את פעילות הסיעה בשאר הסוגיות הבוערות.

גפני הודה לכל המתכנסים מרחבי הארץ אשר התאספו כדי לעסוק בהתייעלות והמשך דאגה למען קודשי ישראל וצורכי הציבור החרדי.

חברי הכנסת של דגל התורה אורי מקלב ויעקב אשר העלו בפני הרבנים וחברי ההנהלה הארצית את מגוון הנושאים העומדים על הפרק בעשייה הציבורית. המשתתפים דנו במגוון פתרונות ודרכי המאבק כנגד הפגיעה בקדושת הכותל, בהשתלטות של גורמים רפורמים על מערכת החינוך בישראל בבעיות הדיור במגזר החרדי, ועוד נושאים רבים אחרים.

בדיון על המאבק למען קדושת השבת, אמר הרב משה גפני לחברי ההנהלה כי דרישת הסיעה מראש הממשלה היא ברורה ונחרצת שכבר ביום ראשון הקרוב יעברו הסמכויות לגבי פתיחת מרכולים בעיריות כפי שהיה בעבר לידי שר הפנים אריה דרעי .

בכינוס הובעה מחאה כנגד הפגיעה והאפליה הנעשית לבנות "בית יעקב" – אשכנזים ובני עדות המזרח מהיישובים גבעת זאב וטלז סטון, אשר גורמים מסוימים מצירים את צעדיהם מלהירשם במוסדות הלימוד שהוסמכו ע"י גדולי ישראל, "לא ייתכן כי יבוא מאן דהוא וישנה מצב של שנים וברגע אחד ימנע מתלמידות להתחנך בדרך אותה רוצים הוריהם שיגדלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר