חודש השמחות: האדמו"ר חזר וביקש "אל תצלמו אותי"

בחודש הקרוב יערכו שתי שמחות בחצר חסידות ויז'ניץ. במהלך סעודה שלישית שב האדמו"ר והבהיר את דעתו "לא לצלם באירועים" (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: מגזין א' בליק)

חסידות ויז'ניץ תציין החודש חודש של שמחות עם נישואי נכדי האדמו"ר, החתן הרב חיים מאיר טייטלבוים, מחר יום ראשון ב' שבט והחתן הרב חיים מאיר הגר ביום שלישי, י"ח שבט.

השבת התכנסו בקרית ויז'ניץ אורחים רבים לרגל שבת האויפרוף הראשון שפתח את סדרת ארבעת השבתות שמחה בצל האדמו"ר. שבת אופירוף ושבת שבע ברכות. שבת אויפרוף ושבת שבע ברכות.

לקראת השבת הגיע ארצה הגאון רבי ברוך טייטלבוים בנו של אב״ד וואלאווא וחתנו של האדמו"ר מסאטמאר ואחיו של אבי החתן - ר׳ נפתלי הערש חתן האדמו״ר מוויז'ניץ. וכן אורחים רבים ונכבדים מקהילת טאהש בקנדה הנמנים על משפחת המחותן הגאון רבי יחזקאל לאווי.

לפני שמחת הפארשפיל שנחוגה בשמחה מרובה ובליווי כלי זמר אמר האדמו"ר לחסידים כי הוא מבקש שוב שלא לצלם אותו באירועים הנערכים בחצר הקודש.

האדמו"ר פנה לחסידיו ואמר: "אני מבקש שוב לא לצלם אותי בשום ארוע, אני מבקש למסור בכל העולם שלא לצלם אותי"

הרבי הזכיר כי בעבר אסר בכלל על בחורים להחזיק מצלמה והדגיש כי הוא מבקש שוב שלא יצלמו ויתעדו אותו לא בביתו ולא בבית המדרש וכמובן שגם לא יפרסמו את תמונותיו.

כאמור, מחר יום ראשון, שמחת החתונה בחסידות ויזניץ. החופה תתקיים בשעה 5 בצומת הרחובות אהבת שלום - האדמו"ר מווישווא ע"י ביתו של האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים'..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר