ציוץ מסעיר

הקהילה היהודית במקסיקו נגד נתניהו: "דוחים על הסף"

הציוץ של ראש הממשלה נתניהו בעד בניית חומה בגבול של ארה"ב ומקסיקו, הביאה לזעם בקהילה היהודית שיוצאת נגד ראש הממשלה: "אנו לא מסכימים עם דעה זו" (חדשות בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התגייס באמצעות ציוץ בטוויטר, לטובתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בנושא הנפיץ של בניית החומה בגבול מקסיקו, והצליח לגרום לסערה גדולה במדינה שהביאה את ראשי הקהילה היהודית לגנות את התערבותו הבוטה של נתניהו בנושא.

"הנשיא טראמפ צדק", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. "אני בניתי חומה לאורך גבולה הדרומי של ישראל. זה עצר את ההגירה הלא חוקית. הצלחה גדולה. רעיון גדול". לציוץ הוסיף ראש ממשלת ישראל את דגלי ארה"ב וישראל. כעבור זמן קצר שיתף הנשיא האמריקני בחשבונו את הציוץ של נתניהו.

כאמור הדבר גרם לכעס עצום במקסיקו שמיהרה לגנות את הציוץ.

"משרד החוץ הביע בפני ממשלת ישראל, דרך השגריר שלה במקסיקו, את התדהמה המוחלטת, הדחייה והאכזבה מהמסר שהעביר ראש הממשלה נתניהו בנוגע לבניית גדר בגבול", נמסר בהודעה רשמית מטעם משרד החוץ של המדינה. לפי ההודעה, "מקסיקו היא ידידה של ישראל וכך צריך להתייחס אליה ראש הממשלה".

הודעת הקהילה היהודית (מתוך טוויטר)

גם את ראשי הקהילה היהודית הרתיחה התערבותו של ראש ממשלת ישראל בענייני המדינה בה הם זוכים לכבוד רב והם מיהרו להוציא הודעת גינוי חריפה בה התנערו מדבריו של נתניהו.

בהודעת הקהילה נאמר כי "אנו לא מסכימים עם דעה זו ודוחים אותה על הסף".

בקהילה היהודית מבהירים כי הם מזדהים לחלוטין עם הממשל במדינה ודוחים בתוקף כל ניסיון התערבות של ישראל בענינה של מקסיקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר