גינוי צפוי

ירדן גינתה בחריפות את תכניות הבניה ביו"ש

הממלכה ההאשמית - ירדן גינתה בחריפות את ההכרזה על בניית אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון. "מדובר באבסורד ובהתגרות ברגשותיהם של הערבים והמוסלמים" (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בנייה באפרת (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

ממשלת ירדן גינתה בחריפות את ההכרזה על בניית 3000 יחידות דיור נוספות ביהודה ושומרון. דובר הממשלה מוחמד אל-מומני אמר: "הנושא כבר חורג מגינוי, התנגדות וסתירת החוק הבינלאומי. מדובר באבסורד ובהתגרות ברגשותיהם של הערבים והמוסלמים". עוד הוסיף כי הבנייה הובילה את ישראל לבידוד בינלאומי כפי שקרה במועצת הביטחון, והדגיש את המצב הרגיש בהר הבית: "ישראל צריכה לשמור על הסטטוס קוו במסגד אל-אקצה".

כזכור, אתמול (ד') ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם הערב עם שר הביטחון אביגדור ליברמן על אישור בנייתן של למעלה מ-3,000 יחידות דיור חדשות ביהודה ושומרון. כ-2,000 מתוכן הנן יחידות המוכנות לשיווק מיידי, והשאר בשלבים שונים להפקדה ולתוקף. בין הישובים שאושרה בהם בניית דירות, ניתן למצוא את העיר ביתר עילית, שם אושרו לבנייה 650 יחידות דיור חדשות.

בהודעת משרד הביטחון נאמר: "ההחלטה באה כחלק מהחזרה לחיים נורמליים ביהודה ושומרון והתנהלות המאפשרת מענה אמיתי לצרכי החיים והדיור. החלטה זו מצטרפת להחלטה על 2500 היחידות שפורסמה בשבוע שעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר