חוק ההסדרה מסתבך

נתניהו עוקץ את בנט: "אני לא מתרגש מאולטימטומים מזויפים"

הקרב על חוק ההסדרה שאמור לעלות השבוע להצבעה ואישור סופי, עולה שלב היום עם דחיית בקשתו של רוה"מ מבנט להמתין עם החוק. רוה"מ עמד בנתב"ג והגיב (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לפני זמן קצר ללונדון לפגישה עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי. טרם עלותו למטוס, תקף נתניהו את השר בנט, יו"ר הבית היהודי, בהקשר לחוק ההסדרה אותו הוא דורש לאשר השבוע.

"אני שומע אולטימטומים מזויפים ואני לא מתרגש מזה. אני חושב על האינטרס הכולל של המדינה שאני עסוק בניהולה", עקץ ראש הממשלה, והוסיף: "יש הזדמנויות חדשות בגלל הממשל החדש בוושינגטון והממשלה החדשה בבריטניה".

בהתייחסו לאיום האיראני לאחר ניסוי הטיל לפני כשבוע, אמר נתניהו: "האיראנים מבינים את השינוי ומנסים לבדוק את הגבולות. הכי חשוב שארה"ב, ישראל ובריטניה יתייצבו יחד מול התוקפנות האיראנית".

עוד קודם, בישיבת ראשי סיעות הקואליציה אמר ראש הממשלה, כי הוא "מעוניין לתאם את אישור חוק ההסדרה מול ממשל טרמפ. צריך לשוחח עם שגרירנו בוושינגטון לפני כן", ושר החינוך נפתלי בנט סירב לבקשתו לדחות את ההצבעה על חוק ההסדרה.

כעת נראה כי ההצעה תעלה כמתוכנן מחר בערב, אף שנתניהו כאמור ביקש להעלות את הצעת החוק להצבעה לאחר שיחזור מפגישתו עם ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר