בשורה לנהגים

ציר חדש נפתח ביציאה מהעיר בני ברק

לאחר שנים של עיכובים בתכנית, נפתח סוף סוף ציר חדש ביציאה מבני ברק - בצומת קוקה קולה מכיוון רחוב אברהם בן-דוד, שאמור להקל על העומס הרב ברחוב כהנמן (תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עיריית בני ברק)

החל מהיום (שלישי) נפתח ציר תנועה נוסף מרחוב אברהם בן-דוד לכביש גהה לכיוון ירושלים דרום. מדובר בשיפור משמעותי במצב התנועה הציבורית והפרטית ביציאה מבני ברק, ברחוב הרב כהנמן וביחוד בצומת "קוקה קולה" וסביבתה.

לדברי בכירים בעירייה מדובר בתכנית שעלתה כבר לפני כמה שנים אך עוכבה ע"י גורמים תחבורתיים מסיבות שונות.

כידוע, מצב התחבורה לאורך רחוב כהנמן קשה. טורים ארוכים של כלי רכב משתרכים בו ,ובעיקר בערבי שבתות וחגים, והיציאה החדשה שנחנכה אמורה לסייע למצב ולהקל על הנוסעים מהעיר.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה מסר, כי קידום התכנית נמשך זמן ניכר, לאחר שגורמים שונים ניסו להקשות על הוצאתה לפועל, אך הרב חנוך זייברט, ראש העיר עשה הכל בקרב הדרגים הבכירים ביותר של משרד התחבורה, לאישור התכנית, בהבהירו כי המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל, ובכל יום מתווספים כלי רכב נוספים לכבישים, זאת בנוסף לעבודות "הרכבת הקלה" המתבצעות בסמיכות לכביש זה, מקשות על התנועה בסביבה.

כאמור, לאחר פניית ראש העיר, משרד התחבורה אישר את התכנית, ולאחר מכן קודמה התכנית המעשית אצל חב' "נתיבי ישראל", שצומת "קוקה קולה" הינה בבעלותה.

בנוסף לפתיחת הציר החדש, הותקנו שורה ארוכה של מצלמות לאורך רחובות אהרונוביץ- הרב כהנמן (השומר), שמטרתן מניעת חניות בלתי חוקיות בצידי הכביש במקומות כתחנות אוטובוסים, בצמתים ובקטעים המסומנים ב"אדום לבן" וכדומה, ובכך להקל על עומס התנועה בדרך זו.

יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ ישראל אייכלר בירך את נציגי עירית בני ברק, נציגי המשטרה ומשרד התחבורה שהשתתפו בדיונים ובסיורים, על פתיחת הציר והביע תקווה כי הרשויות ימשיכו בהידברות מתוך רצון טוב, לטובת הנוסעים הסובלים ממצוקת התחבורה הציבורית והפרטית בבני ברק בכלל, בפרט בתקופת העבודות על הרכבת הקלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר