"כייף גדול"

איך הגיב דוד פדידה על כתבת שפורסמה עליו ב'כאן'

במסגרת הפורמט 'דוקותיים', ליוו מצלמות 'כאן' את המפיק דוד פדידה במהלך 'יום ירושלים', ותיעדו כיצד הוא מנהל בזמן אמת שלל אירועים. בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר פדידה על מאחורי הקלעים של הכתבה (ברנז'ה)

דוד פדידה (צילום מסך מיוטיוב כאן)

חובבי המוזיקה היהודית בעולם מכירים את דמותו התוססת והצבעונית של המפיק דוד פדידה, שסיפקה לא מעט כותרות במשך השנים. מסתבר שבליווי של מיקרופון ומצלמה זה עוד יותר מעניין.

מאז הקמתו, ספג תאגיד השידור הציבורי ביקורת חריפה על היותו מזוהה ברובו עם גוון אחד בציבוריות הישראלית, ועל חוסר הייצוג של כלל החברה בסיקור התקשורתי של הערוץ. מאז הופקו לקחים וכיום מנסים מנהליו להביא לידי ביטוי כמה שיותר מגזרים וגוונים בחברה הישראלית.

כחלק ממגמה זו, ביקשו בתאגיד לסקר את תחום המוזיקה היהודית והשפעתה על העולם היהודי בארץ ובתפוצות, ובחרו במפיק דוד פדידה כדמות מייצגת בתחום. במסגרת הפורמט 'דוקותיים' המסקר אנשים ויוזמות מתחומים שונים, פורסם השבוע פרק המתאר מעין 'יום בחיי' של פדידה.

משרד ההפקות FDD Productions שבבעלות פדידה מייצג מגוון רחב של אמנים הפונים לכלל הקהלים והמגזרים, ומפיק אירועים ודינרים יוקרתיים בארץ ובחו"ל. האמנים שבניהולו פעילים ומופיעים בכל הקהילות היהודיות ברחבי העולם. השמות המוכרים והבולטים הם כמובן ענק הזמר החסידי אוהד מושקוביץ, איציק דדיה, להקת קינדרלעך, גרשון פריישטט, עוזיה צדוק, דניאל אהביאל, להקת ווקאל'ס החדשה, דניאל זמיר שהצטרף לאחרונה ועוד.

דוד, אנחנו תופסים אותך על עוד במה עם קינדרלעך?

"האמת שכרגע אני בוושינגטון, בעיצומו של סיבוב הופעות עם אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה, מכאן אני ממשיך לניו יורק לדינר ענק שאנחנו מפיקים פה בהשתתפות פוליטיקאים מקומיים וראשי הקהילות. כך או כך, שמחתי לראות שהפרק עשה באזז גדול והגיע עד לכאן. קיבלתי פידבקים מאנשים פה בקהילה היהודית, זה כיף גדול."

איך הגיעו אליך?

"אנחנו נמצאים בקשר עבודה מתמיד עם חברים רבים בתאגיד השידור, מכל הערוצים: רדיו, דיגיטל וטלוויזיה. יום אחד מתקשר אלי איתי הבמאי ואומר לי, אני מחפש לצלם משהו שיתאר לי את תחום המוסיקה היהודית בעולם ורוצה לעשות את הכתבה עליך. למען האמת קצת התלבטנו, היו צדדים לכאן ולכאן. בסוף החלטנו שהולכים על זה ויצאנו לדרך."

ואהבת את התוצאה?

"אני חושב שבסה"כ מי שמכיר אותי רואה שדמותי והאופי שלי די משתקפים מהכתבה. צריך לזכור שמדובר ביום שלם של צילומים, מהבוקר עד הלילה שמתנקזים לפרק של קצת יותר 2 דקות. אבל באופן כללי אני חושב שהם עשו עבודה מקצועית וישרה. "

משפט לסיכום:

"נמשיך לעבוד וליצור מוזיקה יהודית איכותית לטובת הציבור. אנחנו בשלבי סיום של אלבום רביעי ל'קינדרלעך', סינגלים חדשים לאוהד מושקוביץ ואיציק דדיה, מופע כלייזמר ייחודי של דניאל אהביאל ודניאל זמיר, עוזיה ממשיך להופיע. ב"ה, לא אלמן ישראל ואנחנו מלאים בעשייה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר