"מרגישה ניצחון"

צופיה בורובסקי שכלה את בעלה בפיגוע, נישאה בשנית וילדה בת

לפני כארבע שנים נרצח באכזריות אביתר בורובסקי מיצהר בפיגוע דקירה. בשנה שעבר נישאה אלמנתו צופיה לאלישיב טנא ובימים אלו התבשרו מכריה על בשורה מרגשת (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צופיה ובתה (צילום: באדיבות המשפחה)

לצופיה טנא, אלמנתו של אביתר בורובסקי שהתחתנה שוב לפני כשנה, נולדה בת בסוף השבוע האחרון.

באפריל 2013 נרצח אביתר, אב ל-5 ילדים, בפיגוע דקירה בצומת תפוח. הוא היה שחקן במקצועו והתגורר בהתנחלות יצהר שבשומרון.

כשהוא עמד בצומת תפוח, בתחנת האוטובוס לכיוון ירושלים, ניגש אליו פלסטיני חמוש בסכין, דקר אותו 3 דקירות בחזה, חטף את האקדח שהיה ברשותו וירה בו כדור אחד.

שוטר מג"ב שהיה בעמדה מול התחנה, ירה לכיוון המחבל, שהשיב אש מהאקדח והחל לברוח לכיוון דרום. השוטר, יחד עם מפקד המחסום, רדפו אחריו ונטרלו אותו.

צופיה מובילה את בנה הקטן לחיבוק פרידה מגופת אביו הי"ד (צילום ארכיון: באדיבות 0404 בפייסבוק)

לפני כשנה נישאה אלמנתו צופיה לאלישיב טנא. לפנות בוקר יום שישי האחרון היא ילדה בת. לאחר הלידה היא אמרה: "ברוך השם לפני יומיים נולדה לנו בת מקסימה. הכל רועש וגועש בפנים בלב. מצד אחד שמחה עצומה על החסד העצום הזה ועל בניית הבית בפעם השנייה, ומצד שני העצב על אביתר".

אני מרגישה שזה הניצחון שלנו מול הטרור: במקום שמנסים לפגוע בנו ולגדוע את החיים אנחנו זוכים להביא חיים חדשים ושמחים לעולם", ציינה בהתרגשות רבה.

עם היוודע הבשורה המשמחת אמר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "אנחנו שמחים בשביל צופיה וכל המשפחה. שמחים על החיים החדשים. האומץ של צופיה להמשיך. לא לוותר לעצמה. למען המשפחה למען ההמשכיות וניצחון החיים על הרוע והטרור. היא מרגשת ומוסיפה לכולנו כוח".

אביתר, הבעל שנרצח (באדיבות המשפחה, מתוך ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר