ברית מילה: איך בוחרים אולם לאירוע המרגש?

על מנת לייעל את ההכנות לאירוע, הנה כל המידע הרלוונטי אודות אולמות אירועים לברית

רוני כצמן | כיכר השבת |
כיום, מרבית טקסי ברית המילה נערכים באולמות אירועים, וזאת בניגוד לעבר, בו טקסי הברית מילה נערכו בבתי הכנסת או בבית ההורים המאושרים.

התפתחות ענף האירועים בישראל הובילה לכך שבכל אזור גיאוגרפי בארץ, תוכלי למצוא יותר ויותר מתחמי אירוח, גני אירועים ואולמות אירועים בהם ניתן לקיים את טקס ברית המילה במסגרת אירועי צהריים מושקעים וססגוניים.

מרבית אולמות האירועים בארץ המיועדים לקיום אירועי ברית המילה, הינם מתחמי אירוח מודרניים ומתקדמים, בהם ניתן לקיים כל אירוע משפחתי אחר, לרבות, אירועי בר-בת מצווה, אירועי חתונה, טקסי חינה וכדומה.

כפועל יוצא מכך, אולמות האירועים המתמחים בקיום אירועי ברית מילה, מעמידים לרשותך היצע נרחב של שירותי אירוח ואמצעי הפקה הכוללים בין היתר: שירותי עיצוב שולחנות, שירותי הגברה, שירותי תאורה, שירותי קייטרינג וכדומה.

אולמות אירועים בכל גודל!

בחלק מהמקרים, אולמות האירועים המיועדים לקיום טקסי ברית מילה, הינם מתחמי אירוח קטנים המותאמים לאירוח של עד 200 איש, ובחלק מהמקרים, מדובר במתמחי אירוח גדולים המותאמים לצרכי אירוח של עד 500 ואפילו 1,000 איש.

כיום, גם בתוך אולמות הענק ניתן לקיים אירועי ברית מילה קטנים, וזאת באמצעות הצבת מחיצות בחלל האירוח. פעולה זו מאפשרת לכל אחת ואחת מכן, ליהנות מכל יתרונות הגודל של האולם גם במסגרת קיום אירועי ברית מילה קטנים.

אולמות אירועים- כל השירותים

היצע השירותים העומד לרשותך במסגרת קיום אירועי ברית מילה, משתנה מאולם לאולם, וברוב המקרים הוא נקבע בהתאם לדרישות הספציפיות של מזמיני האירוע. בין יתר שירותי האירוח העומדים לרשות כל אחת ואחת מכן באולמות האירועים לברית בישראל תמצאו:

  • שירותי קבלת פנים הכוללים הצבת דוכני מזון ובר משקאות
  • שירותי קייטרינג מלאים הכוללים צוות מלצרים, מנות פתיחה, מנות עיקריות, קינוחים וכדומה
  • שירותי עיצוב הכוללים עיצוב שולחנות אירוח ועיצוב עמדת קבלת הפנים

בנוסף, עומדים לרשותך כל אמצעי ההפקה של אולם האירועים בו את בוחרת לקיים את האירוע.

אולמות האירועים מציגים: חבילות אירוח

כיום, יותר ויותר אולמות אירועים לברית בישראל, מציעים למזמיני האירוע חבילת אירוח הכוללת בנוסף לשירותים המופיעים לעיל, גם שירותי צילום (סטילס+וידאו), שירותי מוסיקה והנחייה (כולל שירותי הגברה ותאורה), שירותי עיצוב בלונים, שירותי צילום מגנטים וכדומה.

שירותים המוצעים לכם במסגרת "עסקת" חבילה, הם ברוב המקרים שירותים מקצועיים המוענקים לכם על ידי בעלי מקצוע אמינים ואיכותיים העובדים ברמה השוטפת עם אולם האירועים.

בבואך לבחור אולם אירועים בו ניתן לערוך את טקס ברית המילה, מומלץ לבדוק מהי חבילת האירוח העומדת לרשותך, וכמו כן לבדוק מהי הרמה המקצועית של כל אחד מהשירותים המוצעים לך במסגרת החבילה.

"והקימותי את בריתי ביני ובינך- לברית עולם" (בראשית יז')

בחירת אולם האירועים לקיום ברית בישראל, חייבת להתבצע גם בהתאם לרמת הכשרות בה מחזיק האולם ובהתאם לכך שהוא איננו מקיים אירועים שאינם הולמים את רוח האמונה של כל אחת ואחת מכן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית