התקרית החמורה

שיחזור הלינץ' בשומרון: "הרב קיבל אבן בראש"

אחר הילדים שהשתתפו בטיול בר המצווה בשומרון, שיחזר את ניסיון הלינץ': "הם חטפו אקדח ואיימו עלינו. הרב שלי קיבל אבן בראש, נתנו לנו בוקסים וכאפות". צפו בשחזור האירוע (בארץ)

(צילום: ארגון "חוננו". תמונה ראשית:Nati Shohat /Flash90)

אחד הילדים שלקחו חלק בטיול בר המצווה בשומרון, במהלכו הותקפה הקבוצה על ידי פלסטינים, מה שהסתיים לבסוף בירי של הורה מלווה ובמותו של פלסטיני, משחזר את רגעי האימה.

"הלכנו לטיול בר מצווה" סיפר, "במהלך הטיול הם התחילו לזרוק עלינו אבנים. שני המלווים שלנו הכניסו אותנו לתוך מערה שבדיוק ראינו. הערבים התחילו לזרוק אבנים על המערה, הם התחילו להתקרב ממש לתוך המערה".

"כשהם היו צמודים למערה" מספר הילד, "הם לקחו למלווה אחד את האקדח, התחילו לאיים עלינו עם האקדח, זרקו אבנים, קיללו והרביצו. הרב שלי קיבל אבן בראש, חברים שלי קיבלו כאפות ובוקסים".

אחד המלווים בטיול סיפר: "אנחנו הורים לילדים. הופתענו בשטח הפתוח על ידי עשרות ערבים שהשליכו עלינו סלעים ואבנים. נאלצנו לירות באוויר כהגנה עצמית. במהלך האירוע נחטף האקדח שלי על ידי ערבים. היינו בסכנת חיים גמורה והילדים ברחו למערה. ניסינו ככל יכולתו להגן על עצמנו ועל הילדים. אנחנו מקווים שהשכל הישר יגבר ויבינו את האירוע פה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "אני קורא לפיקוד הצבאי בכל הנחישות כדי לחלץ את הילדים ומלוויהם. צר לי שזה המצב כשקבוצת תלמידים מבקשת לסייר באזור. אני מחזק את ידי המלווים שגילו תושייה והגנו על חיי התלמידים בפעולה נחושה מול הפורעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר