תומכים בחולדאי

הקרב על תל אביב: יו"ר ש"ס - "אין לאקוניס סיכוי"

בעוד השר אקוניס מודה לראשונה כי בכוונתו להתמודד ככל הנראה מול חולדאי על ראשות העיר תל אביב בבחירות, יושב ראש ש"ס אומר ל"כיכר השבת": "חולדאי ראש עיר מצוין" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
רון חולדאי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

לאחר חרושת שמועות בעניינו, הודה הבוקר (חמישי) השר אופיר אקוניס מהליכוד, כי הוא אכן שוקל להתמודד לראשות העיר תל אביב.

"אחרי 20 שנה תל אביב צריכה שינוי", אמר בראיון לתכנית 'דקלסגל' בגלי צה"ל, "אפשר לומר לחולדאי תודה על פועלו. אם אקבל החלטה להתמודד – אנצח".

בעקבות הודעתו זו, פנה כתב "כיכר השבת" ליו"ר הסיעה המשותפת, החרדית-דתית, במועצת העיר, כדי לבדוק האם קיים סיכוי שהנציגות החרדית תתמוך בו בזמן אמת, זאת על רקע התנגדותו הנחרצת של אקוניס לחוק המרכולים שהוביל השר דרעי.

להערכת נתן אלנתן, המכהן גם כיו"ר ש"ס בעיר, סיכוייו של אקוניס לנצח את הבחירות קלושים. אקוניס, באם יתמודד זקוק לכל הפחות לקולותיהם של הימין ובתוכם החרדים, אך על מנת לקבל את תמיכתם, עבודתו תהיה רבה.

"אין לו סיכוי מול חולדאי", אומר אלנתן ל"כיכר השבת". "לא מספיק להביא את מצביעי הימין ודרום תל אביב בשביל לנצח את הבחירות בתל אביב. 'הליכוד' בתל אביב מחזיק רק בשני מנדטים".

אלנתן לצד השר דרעי וראש העיר חולדאי. ארכיון (באדיבות המצלם)

על היחס עם חולדאי והסיכויים כי יתמכו בו לראשות אומר אלנתן: "היום אנחנו יושבים באופוזיציה בשל המאבק על השבת. אך אין לנו מלחמה תמידית מולו, אם שמים את נושא הדת בצד, הוא ראש עיר מצוין אין לנו מה לריב אתו".

"אני מאמין כי נמקד את עיקר המשאבים ברשימה למועצת העיר ולא על הראשות", מסכם יו"ר ש"ס בתל אביב.

כזכור, השבוע עמד חולדאי במרכזה של סערה ציבורית, לאחר שסיפר מיוזמתו כי בעת ביקורו בוויטנאם אכל בשר כלב. בשל הזעזוע המובן שחוללו דבריו, פרסמה לאחר מכן לשכתו כי "מדובר במקרה בו התארח חולדאי בבית משפחת איכרים וייטנאמית, שהזמינה אותו לביתה והגישה לו את המעט שיש לה, מצב המחייב את האורח לאכול מתוך נימוס".

בתוך כך, ל"כיכר השבת" נודע, כי הרשימה הדתית המאוחדת תתפרק לקראת הבחירות הקרובות. ברשימה חברים כיום שלושה נציגים מש"ס, יהדות התורה והבית היהודי, ובבחירות הבאות צפויים הנציגים להתמודד ברשימות נפרדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר