חשיפה

אריה דרעי מבקש למנות את דני סיידה לחבר כנסת בש"ס

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מקיים בימים אלו שיחות בניסיון למנות את מקורבו דני סיידה לתפקיד חבר כנסת בש"ס במסגרת החוק הנורבגי, כך שאזולאי או סגן שר אחר יתפטר לטובתו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי וחברו דני סיידה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 ובאדיבות המצלם )

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי מקיים בימים אלו שיחות כדי לבדוק אפשרות למנות את מקורבו דני סיידה לתפקיד חבר כנסת מטעם ש"ס, במסגרת החוק הנורגבי, כך נודע ל"כיכר השבת".

אומנם, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון הגיש את התפטרות דני סיידה מרשימת ש"ס, אך כנראה ההתפטרות לא נכנסה לתוקף בשל בעייה משפטית בדרך ההגשה, כך שסיידה עדיין נמצא ברשימת המפלגה. את הפרטים אישרו גם בסביבת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שהיה אמור לחתום על ההתפטרות.

סיידה נחשב לחבר קרוב לשר הפנים, ואף שימש בעברו כיועצו לענייני חקלאות והתיישבות. בבחירות האחרונות הוא מוקם במקום ה-14 ברשימת ש"ס, מקום שאיש לא היה מאמין שיהיה ראלי בתנועה הספרדית.

כזכור, עם התפטרות יגאל גואטה מחברותו בכנסת, נכנס סיידה לשמש כח"כ למשך יממה אחת, שלוש שעות ו-35 דקות בדיוק, עד לכניסתו של סגן השר משולם נהרי לכהן חזרה כחבר כנסת.

כעת, דרעי מבקשר 'להחזירו' לכנסת אך לתקופה ארוכה יותר, באמצעות החוק הנורבגי, כך שהשר דוד אזולאי או אחד מסגני השרים יצטרכו להתפטר לטובתו של סיידה.

בכיר בש"ס המעורה בנושא אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי "אכן בימים אלו עסוקים במסדרונות היו"ר להכניס את סיידה, בכדי לחזק את המפלגה בפריפריה לאחר לכתו של יגאל גואטה".

עם זאת הוא הדגיש: "בש"ס, כמו בש"ס, הכל יכול להיות. אם ינון אזולאי היה בדרך לתפור חליפה ובתוך כמה דקות הכל נעצר, קל וחומר שגם כעת הכל יכול להידחות מסיבות כאלו ואחרות".

מלשכת אריה דרעי נמסר: "הנושא לא עומד על הפרק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר