"נשבה בידי בנו"

ניר חפץ: נתניהו פגע בביטחון - בהשפעת בנו יאיר

"אני מעריץ את ביבי אבל הוא נשבה בידי אשתו ובנו - הם מנהלים אותו גם בענייני המדינה" אמר עד המדינה ניר חפץ למקורביו, "נתניהו קיבל החלטות שפגעו בביטחון המדינה" (חדשות)

בנימין נתניהו וניר חפץ. ארכיון (צילום: Yossi Zamir/Flash 90)

פרטים חדשים בפרשות נתניהו. לאחר סגירת הסכם "עד מדינה" עם ניר חפץ, איש אמונם של ראש הממשלה ומשפחתו, העיתונאי גיא פלג חשף הערב במהדורת חברת החדשות דברים שאמר ניר חפץ למקורביו ולפיהם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, משפיע בהחלטות דרמטיות, "עד כדי חוסר אחריות לאומית" - לשון הדיווח.

"אני מעריץ את ביבי אבל הוא נשבה בידי אשתו ובנו - הם מנהלים אותו גם בענייני המדינה" אמר חפץ למקורביו, כך על פי הדיווח. "ביבי, בהשראת הבן יאיר והשפעתו, קיבל החלטות שפגעו באינטרסים הלאומיים של ישראל ובביטחון המדינה".

לטענת חפץ בשיחה עם מקורבים, נתניהו שינה את עמדתו בנוגע לתאגיד השידור הישראלי - בגלל בקשת בנו יאיר. "בתאגיד הוא רצה פשרה, ואז יאיר השתולל וביבי שינה את עמדתו. הבן יאיר גרם נזקים לאביו ולמדינה. זו הסיבה שעזבתי שם".

"הבנתי שעידן ביבי הסתיים. שיהיה נגדו כתב אישום איתי או בלעדיי", הסביר חפץ למקורביו את העובדה שהפך לעד מדינה. "התנגדתי למתקפות שלו על המשטרה ועל רשויות החוק. ביבי דחה את חקירתו במשך ימים רבים כשהוא ידע שאני יושב בגללו במעצר. כשמחזיקים אותי במעצר בתנאים קשים עד שהוא יואיל בטובו להיחקר - לא היה איכפת לו".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר הערב בתגובה כי "הדברים שיוחסו לניר חפץ ביחס לשרה ויאיר נתניהו הם שטויות. כבר למעלה מ-7 שנים שניר חפץ ממודר לחלוטין ממידע מודיעיני, מדיני או ביטחוני, ומקבלת החלטות בתחומים אלה. לכן הדברים שיוחסו לו משוללים כל יסוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר