חשיפת "כיכר השבת"

הגר"ש עמאר העביר הצעות; אלי ישי התעקש על הריצ'רץ'

לאחר כשעתיים הסתיימה פגישת הראשל"צ הגר"ש עמאר עם אלי ישי ואיש העסקים צבי עמאר. הרב עמאר העביר מסרים והצעות מצדו של אריה דרעי אך אלי ישי התעקש על ריצ'רץ' ברשימה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישי והגר"ש עמאר. ארכיון (צילום: זוהר רוס)

לאחר כשעתיים הסתיימה הבוקר (רביעי) פגישת הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר ויו"ר 'יחד' אלי ישי שהגיע כשלצדו בעלי רדיו 'קול ברמה' צבי עמאר.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הפגישה הסביר הגר"ש עמאר לאלי ישי את חשיבות האחדות וסיום המחלוקת בציבור הספרדי. הגר"ש העביר מסרים מצד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי והצעות בכדי לסיים את הקרע בין ש"ס ל'יחד'.

ישי מצידו אמר במהלך הפגישה כי קיבל הוראה מראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיגו הרוחני הגאון רבי מאיר מאזוז כי חבירה לש"ס תהיה בתנאי של שיטת הריצ'רץ' ברשימה לכנסת.

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי לאחר שבשעות הבוקר התברר כי - לכאורה - לא יהיה ניתן להגיע לעמק השווה בין דרעי לישי, ישנה אפשרות נוספת שעומדת על הפרק, לפיה הרבנים מכל המחנות בציבור הספרדי יחתמו על מכתב המבקש לסיים את המחלוקת הציבורית וכי כל יהודי ינהג כפי רבותיו, ובכך למנוע מלחמות ברדיו וברחובות לקראת מערכת הבחירות.

כמו כן, כל הצדדים בשיחות הכחישו הבוקר את הדיווחים כי דרעי העביר לישי הצעה לשמש בתפקיד שר בתנאי שיסגור את 'יחד'.

כזכור, אמש נחשף ב"כיכר השבת", על פגישת הפיוס הדרמטית בציבור הספרדי בין הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, הראשל"צ הגאון רבי שלמה עמאר ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי, שהגיעה לאחר סדרת פגישות ומהלכים חשאיים בתקופה האחרונה, בהם פגישה אישית וממושכת בין דרעי לגר"ש עמאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר