דריכות ביטחונית

איסמעיל הנייה מבטיח: "נקלקל את חגיגת העברת השגרירות האמריקאית לירושלים"

בכיר החמאס מודיע היום על המשך "צעדת השיבה" בסמוך לגבול עזה-ישראל, גם לאחר 'יום הנכבה', ומאיים כי ארגון הטרור שלו יהרוס לישראלים את החגיגות הקרובות בבירה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
איסמעיל הנייה (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

איסמעיל הנייה מבטיח היום (רביעי) כי ארגון הטרור חמאס' שהוא מבכיריו, יהרוס את חגיגות העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים כחלק מהכרת האמריקנים בעיר כבירת ישראל.

"העם שלנו יקלקל לכיבוש שתי חגיגות: חגיגת כיבוש פלסטין וחגיגת העברת השגרירות האמריקאית לירושלים", אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס, בנאומו לפני זמן קצר.

באשר ל'צעדת השיבה', ההתגרות המתמשכת של צעירי עזה בסמוך לגבול עם ישראל, אמר הנייה: "היא תתפשט לגדה המערבית ולפלסטינים בתפוצות, ותכשיל את העסקאות של טראמפ".

"אנחנו מברכים את הצעירים שעל הגבול המזרחי של רצועת עזה. צעדת השיבה תימשך גם לאחר 'יום הנכבה', כי יש לה מטרות אסטרטגיות" - הודיע לראשונה בכיר החמאס על שינוי בתוכנית כפי שהוצהרה מראש.

מראות "צעדת השיבה" (צילום ארכיון: דובר צה"ל)

עוד לפני איום ברור זה שמשמיע כעת הנייה, שמתכוין לפעולות טרור נגד ישראל, אותה הוא אף האשים בחיסול מדען החמאס במלזיה, החלה מערכת הביטחון בישראל להתכונן לימים המתוחים של העברת השגרירות האמריקנית.

בחודש הבא, שכבר זכה לכינוי "מאי האיום", צפויה סדרת ימים רצופה שכל אחד מהם לכשעצמו נפיץ עבור המערכת הביטחונית: ב-13 למאי, יום ראשון בשבוע, חל 'יום ירושלים', למחרת - העברת שגרירות ארה"ב לבירה, יום לאחר מכן - 'יום הנכבה', ביום שלמחרת - העברת שגרירות גוואטמלה לירושלים ואת השבוע סוגר יום שישי הראשון של הרמדאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר