פרסום ראשון

הדרישה הראשונה של 'דגל' בבית שמש: תיק החינוך

פורום השכונות של 'דגל התורה' בבית שמש התכנס לדון בנושאים השונים - למעט הריצה לראשות העיר הנתונה בידי גדולי ישראל • בין היתר דנו בתיק החינוך ובסגן בשכר (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכינוס בבית שמש, אמש (באדיבות המצלם)

בצל הסערה בבית שמש וההמתנה להכרעת גדולי ישראל בשאלת ההתמודדות לראשות העיר, פורום השכונות המצומצם של דגל התורה התכנס אתמול (רביעי) בבית שמש יחד עם נציגי המפלגה במועצת העיר. במהלך הכינוס עלו לדיון נושאים פוליטיים מלבד נושא הראשות שהוסכם כי ההחלטה בידי גדולי התורה.

בראש הישיבה ישבו נציגי המפלגה סגן ראש העיר שמוליק גרינברג, יו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג ויו"ר הסיעה ישראל סילברסטיין. אלא שהדיון הפך מהר מאוד לסוער והמשתתפים, חברי סניף ''דגל התורה", העלו דרישות נחרצות שיובאו מטעם המפלגה לדיון במו"מ הקואליציוני במידה והדבר ייעשה מול ראש העיר משה אבוטבול.

כיום, תיק החינוך הנחשק נמצא בידיו של נציג אגודת ישראל – הסיעה המרכזית ישעיהו ארנרייך. במו"מ הקואליציוני ב-2013 דובר תחילה כי 'דגל' תדרוש את התיק לטובת שמוליק גרינברג אף לבסוף בהחלטת ראשי 'דגל' הוחלט לדרוש תפקיד "סגן בשכר" ולוותר על תיק החינוך.

בכיר בסניף אומר ל'כיכר השבת' כי "הוויתור על התיק לא שירת את התנועה". לדברי הבכיר: "בקדנציה האחרונה 'דגל' הוזנחה בכל הקשור לנושאי חינוך, ודברים קריטיים עבורנו במוסדות החינוך לא יושמו, הדרישה הראשונה שלנו תהיה תיק החינוך".

ל'כיכר השבת' נודע עוד כי במהלך הישיבה דרשו המשתתפים כי נציג התנועה ישראל סילברסטיין יקבל תפקיד "סגן בשכר" לאור פעילותו הרבה בקדנציה האחרונה.

יצוין כי בבחירות הבאות תקבל בית שמש סגן בשכר נוסף בשל כמות התושבים שגדלה, אך התפקיד יילך ככל הנראה לאיש ליכוד.

בכיר ב'דגל' בבית שמש מעריך בשיחה עם 'כיכר השבת' כי במידה והמפלגה תתמוך במשה אבוטבול, את תפקיד הסגן בשכר יחלקו שני הנציגים הבכירים בתנועה ברוטציה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר