אחת מהרוגות האסון

מצמרר: הצעירה כתבה לחברתה: "אנחנו נמות" - ומתה

מההתכתבות שמקבלת כעת משמעות מצמררת במיוחד, בין תלמידי המכינה הקדם-צבאית 'בני ציון' בה היכה האסון הנורא של מות 8 תלמידים בנחל צפית, עולה החשש המוקדם - שהתממש (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תלמידה אבלה בפתח המכינה, וחלק מהתכתבות הוואטספ (צילום: 'החדשות' / Miriam Alster-Flash90)

ההתכתבות בין תלמידות המכינה הקדם-צבאית 'בני ציון' בתל אביב, שנפגעו היום באסון הנורא של ההיסחפות בנחל צפית, חושפת את החשש המוקדם שלהן מהיציאה לטיול באזור למרות כל ההתרעות מפני שיטפונות צפויים.

"אני לא מאמינה שאני יוצאת לטיול במזג אוויר כזה", כתבה אחת בחילופי המסרים שהתפרסמו הערב ב'החדשות'. "זה ממש מוזר", הגיבה לה חברתה. נערה נוספת כתבה: "הכול צהוב, אוי ואבוי. מגעיל ודוחה. זה ממש מוזר, שהוציאו אותנו ככה, סלחו לי".

הכניסה למכינה בתל אביב, לאחר היוודע האסון (צילום: אבי חי, ynet)

בשלב זה התערבה חברה אחרת שכתבה את הדברים הבאים: "אני לא מאמינה שאני אשכרה יוצאת לטיול במזג אוויר כזה. זה לא הגיוני שנלך למקום שהכול שם שיטפונות". חברתה, שניסתה להרגיע אותה, ענתה לה: "אל תגזימי. אני מניחה שיש להם היגיון, וייקחו אתכם בטח למקומות אחרים ותשנו במקום סגור".

המלים שניבאו מראש (צילום מסך: 'החדשות')

"זה להתגרות בגורל. אנחנו נמות, אני רצינית", התעקשה הנערה החוששת במלים מצמררות במיוחד, ולמרבה הצער היא אחת מתשע ההרוגים שנספו באסון המדובר - שמונה נערות ונער אחד.

הערב, לאחר שנודעה זהות המוסד החינוכי בו היכה האסון - 'בני ציון' בתל אביב, כאמור - זומן מנהל המכינה הקדם-צבאית למשטרה, שם ייחקר תחת אזהרה.

(צילום: Miriam Alster/Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר