קניון רמות מתקדם בהצלחה מסחררת לקומה נוספת

הנהלת הקניון מספרת על תהליך ההצלחה, הזינוק במכירות, על בעלי הרשתות והחנויות הנמצאים ברשימת ההמתנה, וחושפים: כך תיראה התכנית לקומה הנוספת, שכבר למעלה מ-70% מהשטחים בה נתפסו (צרכנות, שיווקי)

בניית הקומה הנוספת בקניון רמות. (צילום: יחצ)

קומת המסחר הנוספת שהולכת ונבנית בימים אלו בקניון רמות, מאפשרת לבעלי העסקים שעדיין לא הצטרפו לקניון, להצטרף למעגל ההצלחה בקומה הנוספת של קניון רמות ההולכת ונבנית בימים אלו.

בכל יומיים 'מתאכלסת' וירטואלית חנות נוספת בחוזה שנחתם עם עסק או רשת שמתמודדים עם מתחרים רבים על כל מטר - וכבר עכשיו ניתן להצביע על מפה מסודרת, הממחישה כיצד תיראה הקומה שבנייתה מתקדמת בצעדי ענק.

נתוני 2017: מעל 17,000 מבקרים ביום

קניון רמות נמצא במיקום אסטרטגי מבחינה עסקית, באזור נטול מרכזים מסחריים משמעותיים ומשמש מרכז קניות ושירות נגיש ומרכזי ל-120,000 תושבי שכונת רמות, גבעת זאב ורמת שלמה במעגל הראשון ועוד כ-225,000 תושבי השכונות מסביב, והיישובים מסביב לירושלים בית חורון, מודיעין עילית ועוד. סה"כ כ-350,000 איש ואשה, שמצאו בקניון רמות את המענה המושלם לקניות השוטפות שלהם.

וההצלחה - מסחררת: המדידות מוכיחות שיותר ויותר אנשים מעדיפים את קניון רמות כמרכז הקניות האידיאלי עבורם והתוצאות של 2017 בסיכום השנתי של החנויות שמתחיל לזרום אט למשרדי הניהול של הקניון - מדבר בעד עצמו.

הקניון יושב בדיוק בצומת תחבורתי נגיש. אבל גם בעלי הרכבים לא נמנעים מהגעה לקניון. כשאנו ניגשים למחשב המרכז את נתוני ההגעה לקניון, אי אפשר שלא להיות מופתעים. הנגישות מעולה והחניה בחינם אומרות את דברן: ממוצע יומי של מעל 17,000 מבקרים ביום ב-2017 לעומת 'רק' מעל 15,000 ב-2016, כאשר באחוזים העלייה מרשימה אף יותר: מעל 830 אלף כניסות כלי רכב נרשמו לחניונים ב2017.

במהלך 2016 התבצע סקר הגעה, שבחן בדיוק מהיכן ציבור הקונים מגיע. חשוב לציין כי בשנתיים שחלפו המגמות השתנו והתעצמו רק לטובה. הנה הנתונים בקיצור נמרץ: מקרב הקונים נרשמו באותה עת 40% שנמנו על תושבי רמות. והדבר אינו מפליא: הקניון יושב במרכז השכונה ונגיש היטב לסביבה, לצד אחזקה בסל שירותים חיוני לכל תושב: שלש קופות חולים, שני בנקים, רשת המזון שוק העיר שהתרחבה לאחרונה, סניף דואר סמוך, מסעדות, חנויות מזון ומתנות ועוד.

"יש אצלנו חניון יפה, מתוחזק, בטיחותי וחינמי. לא פלא שתושבי ירושלים והסביבה אוהבים לבוא לכאן. הכול מתחיל בחוויית הקנייה, בשירות שמעניקות החנויות שברובן נמנות על רשתות בעלות סטנדרטים גבוהים, וכמובן, ביכולת שלנו כמנהלי הקניון להבין את צרכי הלקוח ולהעניק לו בדיוק את מה שהוא זקוק לו", אומר יאיר ריבלין, מנהל הקניון.

לא פלא כיצד הפכו 21,000 מ"ר המסחריים של קניון רמות, הכוללים כ-70 חנויות של המותגים המובילים בארץ למוקד משיכה המוני. לצד היותו מציע לתושבי ירושלים חוויית קנייה ייחודית בשדרת מותגי אופנה, מתחם מזון מהיר, מסעדות ובתי קפה, חנויות ושירותים שונים, מתברר שמיקום הקניון וקרבתו לצירי התנועה הראשיים בירושלים מאפשרים הגעה נוחה ומהירה מכל רחבי הארץ, ולא רק מצפון ירושלים וממרכזה.

על גל ההצלחה רכבו מספר רב של חנויות חדשות שנפתחו בשנה האחרונה, כמו 'נטו טבע', 'מכחול וצבע' חנות יצירה ייחודית, 'אוהה' הלבשה לגברים, 'גרביים עד הבית' וסניף של הרשת הידועה 'גולברי'. כל אלה נחשפו לנתוני 'ריס' שקבעו כאמור, כי קניון רמות נמצא במקום ה-8 בגידול בפדיונות מבין כל הקניונים בארץ בשנת 2017, והתוצאה בהתאם.

מעל 17,000 מבקרים ביום. קניון רמות. צילום: יחצ

'צפון ירושלים' עיר בפני עצמה

ואכן, נראה כי בשונה ממרבית הקניונים בארץ שרושמים ירידה במכירות באופן קבוע לאורך זמן, כאן - המגמה הפוכה. הקופות בעלייה הגרפים ורודים, והסוחרים מרוצים.

"הסיבה לכך פשוטה", אומר נתי גמליאל, מנהל השיווק של קניון רמות. "זהו המרכז המסחרי הגדול היחידי שמשרת את כל תושבי צפון ירושלים החל משכונות רמות וגבעת זאב, וכלה בנווה יעקב, הגבעה הצרפתית ופסגת זאב שאין בהן אפילו מרכז מסחרי גדול אחד ראוי לשמו. קניון רמות מעניק את השירות לכולם".

"מבחינה מספרית, בעולם הקניונים, 300 אלף קונים פוטנציאלים הם קהל שמכיל הרבה יותר ממספר תושביה של עיר ממוצעת. קחו למשל את מודיעין המאכלסת כ-70,000 תושבים והקניון בה מצליח מאוד. כאן, יש פי ארבעה תושבים, וההצלחה בהתאם".

הנתונים שמציג גמליאל, מוכחים ובדוקים. סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה קבע כי 80% מתושבי צפון ירושלים מבקרים לפחות פעם בשבוע בקניון רמות. לעומת זאת, רק 17% מתוכם, מבקרים פעם בשבוע במרכז העיר.

"קחו למשל את חנויות בגדי הילדים ששייכות לרשתות מוכרות וידועות, הן בין הראשונות בארץ במכירות, יותר מקניונים מובילים אחרים ברחבי הארץ".

מה הסיבה לכך?

"בצפון ירושלים זהו המרכז היחיד ולפי התכניות העירוניות לא נראה שמתעתדת בנייה של מרכז מסחרי בסדר גודל שכזה. פוטנציאל הצמיחה אפוא גדול מאוד".

"לא פלא ש-70 חנויות מובחרות בחרו לנהל את פעילותן בקניון, מרביתן מוחזקות בידי רשתות מובילות כמו: פוקס, קסטרו, צ'ילדרנס פלייס, ללין, H&O, TO GO, נעמן, ורדינון, GOLBARI, אופטיקה הלפרין, דלתא, ZIP, FOX HOM, נמרוד, ליידי קומפורט, לורד קיטש, סופר פארם, ספרי תורה ירושלים, סמארטפון, סיטי שופ לצד מסעדות ובתי קפה - כמו הולי בייגל, קפה-קפה, ומאפה נאמן, דוכני אוכל מהיר כמו 'פינתי' ו'בורגרס בר' שכולם למהדרין".

תוכן הכתבה באדיבות ישראל פלר

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר