בעקבות בנט

ח"כ גליק: "גם אני במלון שמגיש חזיר וגבינה צהובה"

חבר הכנסת הדתי מהליכוד, בציוץ פרובקטיבי משהו, בעקבות ה'פייק-סערה' ברשתות החברתיות על אכילתו של שר החינוך נפתלי בנט בבית מלון שמגיגים בו מאכלי טריפה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גליק, בבית המלון באוסלו (צילום מסך: מתוך הטוויטר של גליק)

בעקבות הפרסום השגוי של גולשת בפייסבוק, כביכול ראתה את יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט סועד במסעדת טריפה בניו יורק, פרסם ח"כ יהודה גליק (ליכוד) ציוץ פרובוקטיבי משהו.

"לכל הפפארצים", פנה גליק, "הנה חסכתי לכם את המאמץ: גם אני יושב הבוקר בחדר האוכל של המלון שבו מגישים בשר חזיר סלאמי וגבינה צהובה. המלפפון העגבניה והקפה עזרו לי להתעורר מהזיות של 'פפארצי משמרת הכשרות...".

גליק, השוהה כעת במלון Radisson Blu שבאוסלו בירת נורבגיה, כאורח של הארגון הנוצרי Partiet De Kristne המארגן כנס לציון 70 שנה למדינת ישראל, ביקש כך להביע את שאט נפשו מהחטטנות של זרים המציצים בצלחתו של האחר, וממהרים לפרסם את מה שלטענתם ראו.

סעודתו של גליק (צילום מסך: מתוך הטוויטר של גליק)

כזכור, שני ישראלים הנמצאים כעת בניו יורק פרסמו כי ראו את שר החינוך בנט אוכל עם אשתו גילת במסעדה לא כשרה, לצד מאבטחיו שאף אכלו בייקון.

אלא שכאשר יצאה השבת בארה"ב, וניתן היה להשיג את תגובת בנט, התברר כי בסך הכל ירד לאכול - אוכל כשר - בחדר האוכל של מלון "JW Marriott Essex House New York".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר