פרסום ראשון

אריה דרעי הכריע: ח"כי ש"ס ינהלו את הבחירות המקומיות

אחרי שנכשל בגיוס 'בולדוזר' שינהל את הבחירות לרשויות המקומיות, השר אריה דרעי קיבל החלטה: כל חברי הכנסת של הסיעה ינהלו את הבחירות • "אריה יודיע לחברי הכנסת כי מדובר בצו 8" (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הכריע כי כל חברי הכנסת של המפלגה יהיו שותפים לניהול הבחירות לרשויות המקומיות, כך נודע ל"כיכר השבת".

במהלך החצי שנה שחלפה, הודיע השר דרעי, במספר הזדמנויות - כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת" - כי בכוונתו למנות "בולדוזר" שיהיה אחראי על כל הבחירות לרשויות המקומיות. דרעי אמר לחברי הכנסת כי רצונו למנות בכיר חיצוני שיוכל להתפנות ולעסוק רק בנושא זה במשך עשרה חודשים.

אך ככל שחלף הזמן, דרעי התקשה לאתר את הגורם האחראי שיסכים ליטול עליו את האחריות. כל הבכירים שקיבלו פנייה לשמש בתפקיד הרגיש - סירבו.

ל"כיכר השבת" נודע כי בסוף השבוע הכריע השר דרעי כי כל חברי הכנסת יהיו חברים ב'פאזל' שירכיב את מטה הבחירות, כאשר תהיה חלוקה בין חברי הכנסת.

טרם ברור מה תהיה החלוקה הארצית של כל חבר כנסת, אך בלשכת דרעי מעריכים כי באזורים הבעייתיים דרעי יתערב באופן אישי ויקבע את הרכבי הרשימות.

"למעשה", אומרים בש"ס, "בערים המרכזיות: ירושלים, בית שמש ואלעד - דרעי יחליט ויכריע, לגבי בית שמש הייתה הכרעה, הדילמה האמיתית כעת נמצאת בירושלים ואלעד, הוא יהיה החותמת הסופית ויגיש את ההמלצות למועצת".

גורם במפלגה הוסיף: "חברי הכנסת ינהלו את השטח במערכה לא פשוטה. צריכים לזכור שנצטרך להתמודד עם 'יחד', אי אפשר להשאיר מערכה כה רגישה ומורכבת ביידים של חבר כנסת או 'בולדוזר' בודד, מקצועי ככל שיהיה".

בלשכת דרעי אישרו ל"כיכר השבת" את הפרטים ומסרו כי "השר צפוי להכריז על 'צו 8' לח"כים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר