"לחזק נקודות כואבות"

פתח תקווה: אורי אהד מקים רשימה חדשה

ראש העיר לשעבר אורי אהד מקים מפלגה חדשה שתתמודד למועצת העיר בבחירות הקרובות, יחד עם חבר המועצה איציק ישראל, לשעבר סגנו של ראש העיר איציק ברוורמן (אקאטוליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אורי אהד. ארכיון (באדיבות המצלם)

חיבורים חדשים לקראת הבחירות בפתח תקווה: ראש העיר לשעבר אורי אהד מקים מפלגה חדשה שתתמודד למועצת העיר בבחירות 2018. אל אהד חובר חבר המועצה איציק ישראל, לשעבר סגנו של ראש העיר המכהן איציק ברוורמן.

אורי אהד כיהן כראש העיר למשך תשעה חודשים לאחר שראש העיר לשעבר יצחק אוחיון הודיע על סיום תפקידו בעקבות מחלה. אהד נחשב לוותיק במועצה, אליה נבחר לראשונה לפני כעשרים שנה.

בבחירות הקודמות התמודד לראשות העיר אך לא צלח את הסיבוב הראשון ובסיבוב השני איציק ברוורמן ניצח את אוהד לאחר שקיבל את תמיכת הציבור החרדי.

תחילה כיוון אהד לראשות העיר אך עם הזמן כשהבין כי סיכוייו קלושים בין היתר בשל סקרים שהוזמנו החליט לוותר ולהשקיע את כוחו ברשימה חדשה שתתמודד למועצת העיר.

אהד ישובץ במקום הראשון ואחריו ברשימה ימוקם איציק ישראל, שכיהן כסגנו של ברוורמן. ישראל פרש מסיעתו של ברוורמן באמצע הקדנציה על רקע חילוקי דעות בין השניים.

המועמדים הבולטים לראשות העיר כיום הם ראש העיר המכהן איציק ברוורמן ואיש האופוזיציה רמי גרינברג.

אהד התייחס להקמת המפלגה החדשה ואמר כי "החיבור אותו יצרנו, איציק ואני, הוא בשורה אמיתית לתושבי העיר פתח תקוה. יחד אנחנו מקימים תנועה ציבורית רחבה שמטרתה לחזק את תושבי העיר בנקודות שהכי כואבות להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר