משקפי שמש: בריאות עיניים וגם מראה אופנתי

מעבר לחשיבות הרכבת משקפי שמש, מדובר באביזר נאה ואופנתי שמשדרג כל מראה וזוכה למגע ועיצוב של כל בכירי המעצבים בעולם. משקפי שמש, בסופו של דבר, היא לא הוצאה גדולה ואתם נהנים ממנה – גם בריאותית וגם אופנתית (צרכנות, שיווקי)

עינית. משקפי שמש. (צילום: יחצ)

עם בוא הקיץ והשמש היוקדת מצטיידים רבים במשקפי שמש. אבל חשוב לדעת: משקפי שמש אינם עוד רק אביזר אופנתי מהודר, אלא תוספת חיונית וחשובה לבריאות העיניים שלכם. מעבר לסיבה הבריאותית, לכולנו נעים יותר לצאת לשמש מצוידים במשקפיים שיקלו על ראייתנו וימנעו סנוור שנוצר משמש ישירה.

מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות קבעו באופן חד משמעי כי הקרניים האולטרה-סגוליות מזיקות לעיניים! הדרך היחידה להימנע מסיכון זה היא לחסום את הקרינה המזיקה. משקפי שמש מסנני קרינה באיכות טובה יעניקו את ההגנה הנדרשת. חשוב מאוד לתת דגש על איכות הסינון בעדשות השמש, על מנת למנוע מעבר של קרני UVA / UVB לעיניים.

לעתים משקפי שמש הם גם אביזר מחויב ומוכרח שאין לוותר עליו, כמו במקרה של נהגים בכביש. על נהגים חלה חובה להרכיב משקפי שמש / משקפי שמש-ראיה על מנת להגיע לאיכות הראיה המשופרת ביותר, בפרט בשעות של סנוור. זלזול בהרכבת משקפי שמש בכביש עלול לגרום חלילה לתאונות דרכים!

מעבר לחשיבות הרכבת משקפי שמש, מדובר באביזר נאה ואופנתי שמשדרג כל מראה וזוכה למגע ועיצוב של כל בכירי המעצבים בעולם. משקפי שמש, בסופו של דבר, היא לא הוצאה גדולה ואתם נהנים ממנה – גם בריאותית וגם אופנתית!

ברשת 'עינית' תוכלו למצוא מגוון עצום של משקפי שמש בדגמי 2018. סניפי רשת עינית: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: רח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר