חשיפת 'כיכר השבת'

המו"מ בית שמש: מקלב ייפגש עם נציגי 'דגל' בעיר

'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' באים מאוחדים למו"מ בבית שמש. אמש נפגשו הח"כים עם סגן השר פרוש. היום ב-17:00 פגישה ראשונה של נציגי 'דגל' בעיר בלשכת ח"כ מקלב (ארץ)

ח"כ אורי מקלב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'כיכר השבת': המשא ומתן בין הצדדים בעיר בית שמש יוצא לדרך. היום (שלישי) בשעה 17:00 תיערך פגישה שניה בה ישתתפו נציגי 'דגל התורה' המקומיים מבית שמש וחברי הכנסת של 'דגל התורה'. הפגישה תיערך בלשכתו של ח"כ אורי מקלב בכנסת.

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', ח"כ אורי מקלב צפוי לנהל את המו"מ מטעם 'דגל' - כפי שהורה מרן הגר"ח קנייבסקי - מול ראש העיר משה אבוטבול, כשבתווך ניצב ח"כ משה גפני יו"ר דגל התורה ונציגי התנועה בבית שמש.

ל'כיכר השבת' נודע כי כבר אמש, כהכנה למו"מ מול אבוטבול, ישבו ראשי "דגל" התורה לפגישה ממושכת עם סגן השר מאיר פרוש כדי שהמפלגות יבואו מאוחדות למו"מ מול אבוטבול.

בפגישה היום צפויים להשתתף חברי הכנסת של 'דגל התורה' ונציגי התנועה בבית שמש שמואל גרינברג, משה מונטג וישראל סילברסטין.

ההכרעה של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי להיכנס למו"מ מול ראש העיר משה אבוטבול הביאה לרגיעה בפוליטיקה המקומית לצד דריכות ותקווה להצלחת המו"מ.

הדרישה הנפיצה ביותר של 'דגל התורה', כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', היא קבלת תיק החינוך, שנמצא בידיים של ישעיהו ארנרייך נציג הסיעה המרכזית (אגודת ישראל) שצפויה להחזיק בו גם בקדנציה הבאה כך שהקרב על התיק יהיה לא קל.

בתנועה הליטאית ידרשו, בנוסף, להשאיר את התיקים הקיימים בידי הנציגים: תכנון ובניה בידיו של משה מונטג והתחבורה וסגנות בשכר לשמוליק גרינברג. בנוסף, ידרשו בתנועה את תפקיד ממלא מקום ראש העיר היוקרתי וכן שליטה במועצה הדתית. כמו כן ידרשו במפלגה התחייבות לקבוע את הטון באשר לרב העיר הבא, לקראת הבחירות הצפויות לרב העיר שנדחו בהוראת בית המשפט.

מפלגת 'שלומי אמונים' המחזיקה כיום בשני מנדטים צפויה ככל הנראה לשמור על כוחה בבחירות הבאות. ל'כיכר השבת' נודע כי במפלגה ידרשו לכל הפחות רוטציה עם אגודת ישראל בתפקיד הסגן בשכר שיתווסף לעיר בית שמש מכורח התרבות תושבי העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר