שניים נעצרו

בביהמ"ש הצבאי: נתפסו מטעני צינור ומיכל גז

בפעם המי יודע כמה, הביאו נערים פלסטינים מטעני צינור לבית המשפט הצבאי בשומרון, הפעם הם הגיעו כשהם מצוידים גם במיכל גז. חבלן מג"ב מנטל את המטענים (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
בית המשפט הצבאי בשומרון (צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו לפני זמן קצר (שלישי) שני נערים פלסטיני שהגיעו לבית המשפט הצבאי שומרון בסאלם שבחטמ"ר מנשה, כשהם נושאים עליהם 3 מטעני צינור ותיק שהכיל מיכל גז.

במקום פועל חבלן מג"ב לניטרול המטענים. כניסת בית המשפט סגורה ומאובטחת על ידי הלוחמים.

זו לא הפעם הראשונה שגורמי הטרור מגיעים עם מטעני צינור לבית המשפט הצבאי, בשנה האחרונה אירעו מקרים רבים דומים. לפני כחודש וחצי זיהה לוחם מג"ב שהוצב בכניסה לבית המשפט, שני פלסטינים חשודים שנמצאו בצידה הפלסטיני של גדר הביטחון לפני הכניסה לעמדת הבידוק.

עם הגעתו של צוות סיור מג"ב שהוזעק למקום על ידי הכוח, החלו הלוחמים בנוהל מבצעי במהלכו זיהו על כל אחד מהפלסטינים מטען צינור שהוסלק מתחת לבגדיהם. חבלן שהוזעק אף הוא למקום סיים את עבודתו לפני זמן קצר בניטרול המטענים שהכילו חומר נפץ. בנוסף נמצא מצית על כל אחד מהפלסטינים, מצית איתו התכוונו ככל הנראה להפעיל את המטענים.

במשמר הגבול ערים למספר האירועים החריגים בכניסה לבית המשפט מתחילת השנה ובהתאם לכך פועלים לאיתור החשודים בטרם יבצעו את זממם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר