ינון אזולאי על הדרך למירון: "זו עצמאות?"

ח"כ ינון אזולאי מש"ס התריע הצהריים (רביעי) מפני חשש מקריסת המערכות במהלך הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון ותקף את מצב התחבורה למירון (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) התריע הצהריים (רביעי) מפני חשש מקריסת המערכות במהלך הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון ותקף את מצב התחבורה למירון: "רק לאחרונה חגגנו ועדין חוגגים 70 שנה למדינת ישראל. האם לאחר 70 שנה כך צריכות להראות הדרכים המובילות אל ההר. איפה שר התחבורה השר ישראל כץ?"

"אנו נמצאים בערב הילולת התנא רבי שמעון בר יוחאי" פתח אזולאי את דבריו: "מאות אלפים פוקדים ביום זה את מקום קבורתו בהר מירון. וידועים הם אותות ומופתים אשר רבים נושעו בעת תפילתם על ציונו של התנא הקדוש".

לדבריו: "כמידי שנה אנו שומעים לפני ההילולה. על הערכות רבתית בקרב העוסקים בהילולא. ולאחר ההילולא אנו שומעים בקול רעש גדול על בעיות. ולאחר מכן על הפקת לקחים או שאולי לא הופקו. אך לצערנו כמעט ואף פעם לא זוכים להרגיש את הלקחים שהופקו".

"כמובן שאחת מהבעיות העיקריות היא ההגעה למירון. בכל שנה מתעדכנים על עומסים כבדים ושעות רבות בנסיעה. ובכל שנה המשטרה מתריעה על סוגיית דרכי גישה. ואני מבקש לדעת מה נעשה השנה על מנת למנוע צער גדול זה מילדים ומבוגרים כאחד. אך חייב אני להדגיש", הוסיף ח"כ אזולאי: "שהביקורת על המשטרה היא ביקורת בונה".

אזולאי שאל: "אני עומד כאן ושואל רק לאחרונה חגגנו ועדין חוגגים 70 שנה למדינת ישראל. האם לאחר 70 שנה כך צריכות להראות הדרכים המובילות אל ההר. איפה שר התחבורה השר ישראל כץ ? משרדך השקיע מיליוני שקלים ברכבת לכרמיאל ובפיתוח כבישים בצפון הארץ. מדוע דווקא ביום זה הרכבת אינה עובדת בשעות הלילה שהן שעות עמוסות?

"איפה משרד התיירות? הרי זה בין האתרים המתויירים ביותר במדינה . כשני מיליון איש בשנה. וכחצי מיליון איש ביממה זו. איפה שרת התרבות השרה מירי רגב? אשר השקיע 21 מיליון שקל על שעות בודדות של חגיגות בהדלקת המשואות. איפה שר האוצר? הגיע הזמן שתפנו משאבים למטרה זו!".

"לכן" סיכם הח"כ החדש: " אבקש לקיים דיון דחוף בוועדת הפנים בנושא הערכות המשטרה והגורמים הרלונטים דיון שיוביל לפתרון רציני אמיתי ומעשי וישים קץ לקשיים בכל שנה. כי מדינה שמפנה עורף למקומות הקדושים לה. אין לה זכות קיום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר