הטבח בלאס וגאס

תיעוד דרמטי: כך פרצו השוטרים לחדר היורה במלון

משטרת לאס וגאס פרסמה תיעוד ממצלמות גוף של השוטרים של הרגעים הדרמטיים בפשיטה על החדר במלון בו שהה הרוצח סטיבן פאדוק וממנו ביצע את הטבח המחריד (חדשות)

(צילום: משטרת לאס וגאס, ynet)

הטבח המחריד בלאס וגאס, לפני כחצי שנה, בו נרצחו 50 בני אדם ולמעלה מ-500 נפצעו לאחר שסטיבן פאדוק ירה מהמלון על חוגגים, זעזע את הכולם כולו. אמש (רביעי) פרסמה משטרת לאס וגאס תיעוד מהרגעים הדרמטיים של הפשיטה על חדר המלון בו שהה הרוצח.

פאדוק שהה בקומה ה-32 של מלון "מנדליי ביי" כאשר פתח בירי לעבר 20 אלף בני אדם שחגגו בפסטיבל מוזיקה, ולאחר מכן שם קץ לחייו.

ברשת "פוקס ניוז" דווח כי שניים מהשוטרים שהשתתפו בפריצה לחדר המלון, ג'ושוע ביטסקו ודייוויד ניוטון, תיעדו את הפשיטה הדרמטית באמצעות מצלמוף גוף.

בצילומים נראים השוטרים ממתינים מחוץ לחדר כשאז נשמע פיצוץ חזק ולאחריו הופעלה אזעקה. לאחר מכן נראים השוטרים סורקים את החדר.

השוטרים נשמעים לוחשים אחד לשני: "נראה שאולי יש פה סוג מסוים של מצלמה". לאחר מכן נשמע מישהו אומר כי "המצלמות הללו מכוונות למסדרון". כפי הנראה הם שוחחו על המצלמות שהתקין הרוצח מחוץ לחדרו.

אחד השוטרים נשמע פוקד בתוך החדר: "תבדוק מתחת למיטה", בעוד אחר צועק: "תיזהרו מהארונות האלה, תשמרו על עצמכם".

המשטרה המקומית התנגדה לפרסום הצילומים, אך נאלצה לפרסמם בתום מאבק משפטי שניהלה קבוצת כלי תקשורת.

השריף המקומי ג'ו לומברדו אמר במסיבת עיתונאים כי "הצילומים לא משנים בשום צורה את העובדות" שהוצגו מהחקירה והסביר כי העיכוב בפרסום נבע מהחקירה שעדיין נמשכת.

לדבריו, הצילומים לא מסבירים מדוע פאדוק בן ה-64 ביצע את הטבח המחריד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר