"דרך חדשה"

דרעי על 'השלום הספרדי': "זה הכי טבעי שיכול להיות"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בראיון ל'ישראל היום' מתייחס ל'שלום הספרדי' ואומר כי הוא שמח על כך. לדבריו, אינו מתרגש מסקרים וש"ס לא תרד מ-7 מנדטים בבחירות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
פגישת 'השלום הספרדי' (צילום: כיכר השבת)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי מתייחס לראשונה ל'שלום הספרדי' עם הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר ואומר: "כל השנים זה היה מונח על השולחן, וזה הכי טבעי שיכול להיות. לצערי, זה לא יצא. שמחתי על ההזדמנות ועל זה שעכשיו יש שלום".

בראיון לעיתונאי יהודה שלזינגר בעיתון 'ישראל היום', אומר דרעי: "כל שלום מתגבר על הפערים. בגלל זה קשה לעשות שלום, כי יש משקעים. כשעושים שלום מותחים קו ויוצאים לדרך חדשה". את הדברים אמר דרעי בהתייחסות לקלטת בה תקף את הגר"ש עמאר.

באשר לסקרים הלא מחמיאים המתפרסמים בחודשים האחרונים אמר דרעי: "נקבל לא פחות משבעה מנדטים. אני לא מתרגש מהסקרים, הם מכניסים יותר מוטיבציה לפעילים שמבינים שהם נלחמים על הבית שלהם".

אריה דרעי בראיון ליהודה שלזינגר (צילום: אורן בן חקון, ישראל היום)

יהודה שלזינגר: אתה רוצה לראות בירושלים ראש עיר חרדי או חילוני?

אריה דרעי: "ירושלים היא לא אלעד, לא ביתר ולא בני ברק. היא עיר חשובה, בינלאומית ומאתגרת. אני מחפש מועמד שתהיה לו הסכמה רחבה. אין לי עניין לכופף ידיים לאף אחד".

יהודה שלזינגר: אז אתה מוותר על מועמד חרדי?

אריה דרעי: "מי קבע שחרדי לא יכול לזכות להסכמה? צריך לחפש דמות כזו. לא פוסל חרדי בשום תפקיד".

יהודה שלזינגר: אולי אלי ישי יתאים?

אריה דרעי: "לא רוצה להיכנס לשמות. לא רוצה לפגוע באחרים. אני מחפש מועמד שתהיה סביבו הסכמה".

בראיון התייחס דרעי לעניין החקירות ואמר: "אני שומע דברים שמתפרסמים, דברים שפוגעים מאוד. גזרתי על עצמי לא לומר שום דבר ואני עומד בזה. אמרתי לעו"ד, לדובר וגם בישיבת הסיעה ביקשתי מכולם, תשאירו לי את העניין, זה אישי, אני לא צריך עזרה מאף אחד. לא מכניס את ש"ס ולא אף אחד לזירת מלחמה".

הראיון המלא יפורסם מחר במוסף 'ישראל השבוע'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר