לאחר 8 ימים

החיפושים אחר נהג המשאית: נמצאה גופה

גופתו של נהג המשאית, איימן ג'באר, שנסחף בשיטפונות בשבוע שעבר ככל הנראה נמצאה לאחר שמונה ימי חיפושים ומאמצים גדולים של המשטרה והצבא • תיעוד (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ממראות החיפושים (צילום: דוברות המשטרה)

כלבן של משטרת ישראל ביחד עם גשש צבאי שנמנים על הכוחות שמשתתפים היום (חמישי) בחיפושים באיזור נאות הכיכר איתרו לפני זמן קצר גופת גבר בעומק הסבך, כרגע פועלים על מנת לחלצה מהמקום והעברתה למכון לרפואה משפטית. הודעה על כך נמסרה למשפחתו של נהג המשאית שנסחף בשבוע שעבר בשיטפונות.

החיפושים אחר נהג המשאית ארכו שמונה ימים. כוחות גדולים של שוטרים, כלבני משטרה, חבלנים, יחידות מיוחדות של הצבא בכלים ממוגנים ומתנדבי יחידות החילוץ של משטרת ישראל פעלו משעות הבוקר המוקדמות באיזור אגן צין ונאות הכיכר.

המשטרה והצבא פעלו ביחד כתף לכתף באיזור שהוא רווי מוקשים ותנאי שטח קשים והשתמשו בכלל האמצעים העומדים לרשותם במאמצי החיפושים אחר הנעדר, שנסחף ביום חמישי שעבר.

החל משעות הבוקר המוקדמות הגיעו כוחות מקצועיים של המשטרה והצבא לאיזור נאות הכיכר ופתחו בסריקות ממוקדות אחר הנעדר. הסריקות נערכות באמצעות כלים ממוגנים באיזור הממוקש בעומק השטח ובמקביל מופעלים אמצעים נוספים בהתאם לסיכום הערכת המצב שנערכה אמש על ידי מפקד מרחב נגב בשטח. ואכן החיפושים נשאו פרי וכאמור הגופה נמצאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר