זעקת האם

לאה גולדין: "נתניהו לא רוצה להחזיר את הדר"

לאה גולדין, אמו של החלל הדר גולדין הי"ד, שגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור חמאס, תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוא לא רוצה להחזיר את בני הדר" (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: רועי עידן, Ynet. וידאו: פרו אסטרטגיה)

משפחת גולדין קיימה הצהריים (שישי) בגבול עזה את המפגן הראשון של 'מסדר הדר' להשבת הבנים מידי חמאס. האירוע התקיים באנדרטת 'החץ השחור'.

פרופ' שמחה גולדין אמר: "מי שמביא את הארכיון הגרעיני של איראן מטהראן יכול להשיב את החיילים והאזרחים אם רק יבחר לעשות כן".

האם, לאה, תקפה ישירות את ראש הממשלה נתניהו: "במיוחד חורה לי, אחרי הנאום חוצב הלהבות של ראש הממשלה על הפעולה המודיענית סביב הגרעין, איך זה שאת זה יודעים לעשות ולהחזיר את הדר לא? מסוגלות בטוח יש. אבל חסר את ראש הממשלה שייתן את האור הירוק. והוא פשוט לא רוצה. וזה הקושי הכי גדול. אנחנו במקום הכי קרוב, שאפשר להגיע לעזה ושם הבן שלי ואורון שאול נמצאים. אנחנו לא רואים שיש איזשהי עשייה או פעילות להשיבם. לעומת זאת, אנחנו חווים את ההפגנות מול הגדר והטרוריסטים האלה נושאים בלי שום בושה ארונות עם תמונות הבן שלי בהפגנות".

שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ: "חמאס החל לנסות ולתת חזות אזרחית למאבק שלו כנגד ישראל עם תהלוכות השיבה שלו לעבר הגבול - אך אין שמץ של הומניות בארגון שמחזיק באופן אכזרי ולא חוקי באורון שאול והדר גולדין ז"ל ובאזרחים הישראלים".

חבר ועדת החוץ והביטחון ח"כ חיים ילין: "ראש הממשלה ושר הביטחון לקחו השבוע את הסמכות לצאת למלחמה בחקיקה מידי הקבינט ואני שואל מכאן היכן הסעיף קובע שיש לכם אחריות להשיב את חיילי צה"ל הביתה בסוף המלחמה".

משפחתו של קצין צה"ל הדר גולדין, המוחזק בידי חמאס בעזה, החלה היום, שישי ה-4 במאי, לקיים אירועי מחאה בהשתתפות אנשי ציבור, לשעברים במערכת הביטחון ואמנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר