"אני יכול להציל"

אלי ישי: עצוב לי שש"ס בראשות אריה דרעי מתרסקת

יו"ר יחד אלי ישי התייחס למצבה של ש"ס ואמר: "אני רואה שש"ס בראשותו של אריה דרעי הולכת ונעלמת, זה עצוב לי. דרעי מעדיף לרוץ לבד למרות מצבו הקשה" (חדשות, פוליטי)

אריה דרעי ואלי ישי (צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

יו"ר 'יחד' אלי ישי התייחס בסוף השבוע למצבה של ש"ס בסקרים ואמר כי "עצוב לו לראות את ש"ס מתרסקת", ותקף את תוקפי החיילים החרדים - "רשעים".

בראיון לאופירה וברקו ב'קשת', אמר אלי ישי: "עצוב לי שש"ס מתרסקת, אני רואה שש"ס בראשותו של אריה דרעי הולכת ונעלמת, זה עצוב לי, אני לא יכול לומר שאני שמח מהדבר הזה".

על האפשרות שיחזור לש"ס אמר: "אני אמרתי, כפי שהרב מאיר מאזוז - הוא המנהיג הרוחני שלנו, אמרתי לעשות במסגרת הריץ' רץ'. כמו בוזי וציפי. אמרתי שזה נראה לי הגיוני. אנחנו נרוץ כ'יחד' כנראה. דרעי מעדיף לרוץ לבד - למרות מצבו הקשה".

ישי נשאל על חזרתו של דרעי לש"ס לאחר הרשעתו: "מצביעי ש"ס מצביעים בגלל הרבנים, נכון שהעומד בראש יכול להביא עוד קהלים נוספים. פה, לצערנו, אנחנו רואים שזה לא קורה, ואנחנו רואים שזה לקראת התרסקות, אבל כשהרבנים מקבלים החלטה - קטונתי. אני לא מערער על ההחלטות של הרבנים, הרבנים החליטו".

לדבריו: "אני יכול להציל את תנועת ש"ס, אין לי ספק, כשעושים את הריץ' - רץ'. זה אני מוכן".

ישי התייחס גם על הפגיעה בחיילים בשכונות החרדיות ואמר: "כל מי שיורק או פוגע בחייל הוא פשוט רשע. הרב עובדיה יוסף אומר 'שאתם רואים חייל - חבקו אותו ונשקו אותו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר