גל המעצרים בבית שמש

ראש העיר משה אבוטבול: "אני בטוח בניקיון כפיהם"

רא עיריית בית שמש מגיב לראשונה ב'כיכר השבת' לפרשת החשדות לשחיתות בעירו וטוען שלא ידע עליה: "שומע את זה בצער, מצפה לחפותם של העצורים" • המשטרה תבקש הארכת מעצר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א באייר תשע"ח | 06.05.18
המבנה שבמוקד החשדות (צילומים: כיכר השבת)

פרשת המעצרים הלילה בבית שמש מטלטלת את העיר ומכניסה את המערכת הפוליטית הסוערת בלאו הכי, לסחרחורת.

בין 10 העצורים בכיר בעירייה וב'דגל התורה', לצד שורת אנשים המעורבים בעסקי הנדל"ן בעיר, שתשעה מהם מובאים בשעה זו להארכת מעצר.

ראש העיר משה אבוטבול שוחח הבוקר (ראשון) עם 'כיכר השבת' והגיב למעצרים: "שומע בצער על המעצרים הלילה. מהיכרות עם חלק מהעצורים, אני בטוח בניקיון כפיהם. וכולי תקווה וביטחון כי יסתיים בלא כלום. העירייה סומכת על רשויות החוק שיסיימו את החקירה בהקדם ומקווה ומצפה לחפותם של העצורים".

עוד הוסיף אבוטבול כי "לא ידע על ההתנהלות וכי אין לו קשר ברוך ה' לחשדות המדוברים".

ראש העיר משה אבוטבול (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כזכור, בפשיטה משטרתית הלילה נעצרו עשרה חשודים שיבואו לדיון בבית המשפט השלום בראשון לציון הצהריים (ראשון). בין העצורים: יזם מחסידות סאטמר, עו"ד מוכר ממשרדו הוחרמו מסמכים רבים, חבר מועצת עיר ועוד מספר פעילים. הפשיטה שהחלה בשעה 2 לפנות בוקר נמשכה כשעתיים והתנהלה בכמה מוקדים בעיר במקביל.

חיפושים נערכו בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים בין היתר נחקר החשד שקרקע ציבורית שהייתה מיועדת להקמת מבנה תורני הוסבה לבניין מגורים.

המעצרים של בכירים, חלקם עם רקע פוליטי חצי שנה לבחירות המקומיות מעלים חשד, כי מדובר בהלשנה של יריבים מקומיים. גורם חרדי המקורב לאחד העצורים אומר ל'כיכר השבת', כי "קיימת תחושה של חיסול חשבונות". לדבריו, "הפרשה תסתיים בלא כלום".

יצוין, כי המו"מ בין 'דגל התורה' למשה אבוטבול יתעכב במספר ימים בשל החקירות וההתרחשויות האחרונות בהן מעורבים גם בכירים ב'דגל התורה'.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "מספר חשודים יובאו בשעה 12:00 לערך לבית משפט השלום בראשון לציון, לדיון בעניינם. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר