חופרים לכם בקבוצת וואטסאפ? שיפור חדש

ענקית המסרים המהירים משיקה בקרוב סדרה של שיפורים ושינויים שיקלו על חיי מנהלי הקבוצות ויאפשר להם שליטה רבה הרבה יותר על הנעשה בקבוצה (סלולר ואפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בעלי קבוצות וואטסאפ? קבלו את השיפורים החדשים שיושקו בקרוב על ידי ענקית המסרים המהירים וברובם ישפרו את הפעילות של הקבוצות שצצות כפטריות אחר הגשם.

על פי הדיווחים באתרי הטכנולוגיה בעולם, בקרוב יוכל מנהל קבוצה לחסום חבר בקבוצה מלשלוח הודעות, תמונות או סרטונים. הוא יוכל לעשות זאת נקודתית על הודעות בלבד או סרטונים בלבד והוא יוכל גם לעשות זאת על חבר אחד בקבוצה, כמה חברים ספציפיים ואף על כל הקבוצה.

על פי הטענות, מנהל הקבוצה יוכל לבחור גם אפשרות בה חבר מסוים יוכל אמנם לכתוב הודעה לקבוצה אבל היא תעלה רק לאחר אישור מיוחד של מנהל הקבוצה מה שיגדיל משמעותית את השליטה של בעלי הקבוצות על המידע הועלה בהן.

רוצים לחלוק את החדשות הטובות יחד עם עוד חברים ובני משפחה? חידוש נוסף משמעותי שיגיע בקרוב יכלול שיחות וידאו קבוצתיות של עד 4 משתתפים, כאשר עד כה ניתן היה לקיים שיחת וידאו עם חבר אחד בלבד.

בנוסף, העדכון החדש שייצא בקרוב גם למשתמשי האייפון וגם למשתמשי האנדרואיד יכלול סטיקרים חדשים אותם תוכלו להוסיף לשיחות.

חידושים אלו מצטרפים למספר חידושים קודמים שגם הם נגעו לשיפור הפעילות בקבוצות, כך למשל האפשרות של מנהל קבוצה להסיר מנהלי קבוצה אחרים, מלבד החבר שהקים את הקבוצה, או כמו האופציה לקבוע מי יוכל לשנות את תיאור הקבוצה והתמונה, כל משתתף או רק מנהל הקבוצה. העדכונים יתחילו בקרב משתתפי הבטא בימים הקרובים וליתר המשתמשים הם יגיעו כשתושק הגרסה החדשה באופן רשמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר