הקרב על הראשות

דודי אמסלם: "הסיכויים שלי להיבחר בירושלים גבוהים משל כולם"

מאבק פנימי בתוך הליכוד, בין השר אלקין לח"כ אמסלם, על מועמדת התנועה במירוץ לראשות עיריית ירושלים • גורם פוליטי חרדי ל'כיכר השבת': "בוודאי שאמסלם עדיף יותר" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ח"כ אמסלם (צילום: Hadas Parush/Flash90)

הקרב על ראשות העיר ירושלים מוביל לתדרוכים פנימיים ועימות ראש בראש בין המועמדים הפוטנציאלים מהליכוד - השר זאב אלקין וח"כ דודי אמסלם.

בשבוע האחרון, מאז אמר ח"כ אמסלם במסיבת עיתונאים כי "יעדיף ככל הנראה להישאר בכנסת", תדרכו גורמים בסביבת השר אלקין לתקשורת ללא הרף כי הוא המועמד החזק בזירה ואף נהנה מסקרים מחמיאים. מלבד זאת פורסמו הודעות כביכול ח"כ אמסלם קיבל החלטה באופן סופי שלא להתמודד לראשות העיר. כעת, מגיעה ההכחשה.

בהודעה שהוציא ח"כ אמסלם לתקשורת כתב: "בימים האחרונים מפיצים גורמים אינטרסנטיים שמועות ופייק ניוז שמטרתם לפגוע בח״כ דודי אמסלם. בין היתר נטען כי אמסלם החליט שלא להתמודד לראשות עיריית ירושלים, לאחר שקיבל לידיו סקר בנושא. אני מבקש להבהיר שהדברים אינם נכונים, וכי סקר פנימי שבידינו מצביע על מגמה הפוכה, לפיה סיכוייו של אמסלם להיבחר לתפקיד - גבוהים יותר מכל מועמד קיים".

"עם זאת, ח״כ אמסלם הבהיר כי סוגיית ההתמודדות לראשות העיר ירושלים הינה סוגייה ליכודית ולכן הוא מתכוון לקבל החלטה סופית בעניין רק לאחר התייעצות עם ראש הממשלה בימים הקרובים", נאמר עוד בהודעה.

חבר מועצת עיריית ירושלים הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת': "אם תשאלו אותנו, כמפלגה חרדית, האם אלקין או אמסלם - בוודאי שנעדיף את אמסלם".

בדבריו הסביר: "אמסלם היה במסדרונות העירייה, ומכיר כל סעיף הכי קטן, זאת בניגוד לשר אלקין, שעם כל הערכה והכבוד שאנחנו רוחשים לו, ייקח לו חצי קדנציה ללמוד את הנעשה בעירייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר