אחרי פתיחת המקלטים ברמת הגולן

דיווח: ישראל תקפה מחסני טילים איראניים דרומית לדמשק

שעות אחרי הודעת צה"ל לתושבי רמת הגולן, בה הונחו לפתוח את המקלטים, בסוריה דיווחו על קולות נפץ באיזור דמשק. כלי תקשורת סורים: ישראל תקפה לפחות 2 מאגרים של טילים איראניים (חדשות)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

פתיחת המקלטים והתקיפה בסוריה: צה"ל פרסם הערב (שלישי) הודעה חריגה לתושבי רמת הגולן וקרא לרשויות לפתוח את המקלטים באזור - זאת בשל זיהוי תנועה חשודה של הכוחות האיראניים בסוריה. כשעתיים לאחר אותה הודעה של צה"ל, התקבלו דיווחים מסוריה על שורת פיצוצים שנשמעה באזור דמשק.

כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי ישראל תקפה מאגרי טילים של איראן ליד דמשק. במקביל דווח שמערכות ההגנה האווירית של סוריה יירטו שני טילים. על פי אחד הדיווחים, בסיס איראני שהותקף הערב - כבר הותקף בעבר על ידי ישראל.

איך לבחור מרחב מוגן?

"על רקע שורת זיהויים חריגים בקרב הכוחות האיראניים בסוריה, הוחלט בצה"ל לחדד את הנחיות ההתגוננות במרחב רמת הגולן ולהנחות את הרשויות על פתיחת מקלטים. יש להמשיך ולהישמע להוראות שיימסרו על ידי צה"ל ככל שיידרש" נמסר מוקדם יותר מצה"ל.

עוד נמסר: "במקביל הושלמה פריסה של יכולות הגנה וקיימת מוכנות גבוהה של כוחות צה"ל לתקיפה. צה"ל ערוך ומוכן למגוון תרחישים ומזהיר כי כל פעולה כנגד ישראל תענה בתגובה חריפה".

למרות שהודעת צה"ל נגעה רק לרמת הגולן, בצפת וכרמיאל פתחו גם מקלטים והעלו את רמת הכוננות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר