חוזרים לשגרה

דובר צה"ל: הוחלט שגרה רגילה ברמת הגולן

בהודעה חדשה צה"ל מרגיע את המצב ומודיע כי אחרי התייעצויות והערכות מצב הוחלט על חזרה לשגרה ברמת הגולן וקיום הלימודים בביה"ס ועבודת החקלאים כרגיל (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חיילים בגבול הגולן השבוע (צילום: באסל עווידאת, פלאש 90)

למרות המתיחות בצפון וההודעה אמש על פתיחת מקלטים, מדובר צה"ל נמסר כי בתום הערכת המצב בפיקוד הצפון הוחלט לקיים היום ברמת הגולן שגרה אזרחית מלאה ביישובים בדגש על לימודים בבתי הספר ועבודות חקלאים שימשיכו כסדרם.

בנוסף, נמסר מדובר צה"ל כי טיולים יתקיימו כשגרה בתיאום מול צה״ל. מספר אתרי תיירות יחסמו באופן נקודתי ויש להישמע להוראות הכוחות בשטח על פי צורך.

אלי מלכה ראש מועצת גולן מסר כי "בהתאם להנחיות צה"ל ופיקוד העורף הלימודים יתקיימו היום כרגיל בכל מוסדות החינוך ובהתאם גם מערך ההסעות לבתי הספר. אנו נלווה את הנהלות בתי הספר וצוותי החינוך ונהיה קרובים ונגישים במידת הצורך".

הוא הוסיף כי מערך התחבורה הציבורית יפעל כרגיל. "מטה המועצה ובעלי התפקידים ביישובים ימשיכו לשמור על עירנות ודריכות".

כזכור, אמש (שלישי) דובר צה"ל מסר כי על רקע שורת זיהויים חריגים בקרב הכוחות האיראניים בסוריה, הוחלט בצה"ל לחדד את הנחיות ההתגוננות במרחב רמת הגולן ולהנחות את הרשויות על פתיחת מקלטים.

"יש להמשיך ולהישמע להוראות שיימסרו על ידי צה"ל ככל שיידרש. במקביל הושלמה פריסה של יכולות הגנה וקיימת מוכנות גבוהה של כוחות צה"ל לתקיפה. צה"ל ערוך ומוכן למגוון תרחישים ומזהיר כי כל פעולה כנגד ישראל תענה בתגובה חריפה", אמר דובר צה,ל ואכן בערב תקפה ישראל על פי ההערכות מחסן טילים בסוריה בו החזיקו האיראנים טילים מתקדמים בהם התכוונו לעשות שימוש כנגד ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר