קרב הלשעברים

בניזרי: "גואטה מתאים לשינוי"; גואטה: "הוא מתוסכל"

הרב שלמה בניזרי תקף את עמדותיו של יגאל גואטה, "מתאים לייצג את מפלגת "שינוי", וגואטה לא שתק: "אלמלא היו בש"ס אנשים כמוני בניזרי היה ממשיך לשחק כדורגל בשבת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל והדס פרוש - פלאש 90)

השר לשעבר הרב שלמה בניזרי וח"כ לשעבר יגאל גואטה מתקוטטים על גבי העיתון: בראיון לעיתונאי יהודה שלזינגר בעיתון 'ישראל היום', תוקף בניזרי בחריפות את גואטה ואומר: "הוא מתאים יותר לייצג מפלגה כמו שינוי". גואטה לא חסך גם כן, ואמר בתגובה כי "בניזרי אדם מתוסכל".

במהלך הראיון נשאל בניזרי על נסיבות התפטרות גואטה מהכנסת ומסיעת ש"ס ואמר: "אין לי משהו אישי נגדו, אבל עם דעות כמו שלו אני שמח שהוא לא נמצא בש"ס. הוא מתאים יותר לייצג מפלגה כמו שינוי או כמו הדתיים לייט מהבית היהודי".

לדבריו: " מבחינה דתית הוא לא משקף את רוח היהדות האורתודוקסית. אדם שהולך עם הבת שלו לתוכנית טלוויזיה, אומר שהוא גאה בה שהיא שרה - אלה דברים שמנוגדים להלכה".

"אתה יכול להיות סחבק, נחמד וחביב" הוסיף בניזרי: "אבל אתה לא יכול לייצג אנשים בשם התורה. מי שמייצג מפלגה חרידית לא יכול להתרברב ברדיו על דברים שמנוגדים להלכה. זה כמו שיקום מישהו מהשמאל ויגיד, 'אני נגד שתי מדינות, נגד הדגל ונגד עצמאות'. מישהו ישאיר אותו במפלגה? זה אבסורד. זה מה שגואטה עשה".

בניזרי הוסיף: "יכולים להגיד עליי שאני פרימיטיבי, אני לא מתרגש מזה. 'פרימיטיב' באנגלית זה 'פריימיטיב' בעברית. פרי שהוא טוב".

בתגובה מסר ח"כ לשעבר יגאל גואטה: "מדובר באדם מתוסכל שלא שווה תגובה, שימשיך להתפלש בבוץ של עצמו. אלמלא היו בש"ס אנשים כמוני, שמקרבים אנשים שרחוקים מהדת כמו בניזרי, הוא היה ממשיך עד היום לשחק כדורגל בשבת בתל חנן".

הראיון המלא יפורסם מחר במוסף ישראל היום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר