משקפיים בחינם: חברי מכבי באשדוד פוקחים עיניים

כמעט שנה חלפה מאז הבקשה הראשונה של מבוטחי מכבי למשקפיים בחינם גם בסניף האשדודי של רשת משקפיים 280 (חדשות בריאות, שיווקי)

פוקחים עיניים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רשת 280 קיימת בפריסה ארצית, כאשר בחלק גדול מהסניפים שלה ניתן לקנות משקפיים בחינם, בסבסוד של קופות החולים השונות. קופת חולים מאוחדת מסבסדת משקפיים בחינם בסניפי ירושלים, בני ברק, ביתר עילית, בית שמש, אשדוד ונתיבות, קופת חולים כללית בסניף ירושלים כנפי נשרים, וקופת חולים מכבי בסניפי ירושלים - נחום 10, בני ברק, בית שמש, ועכשיו חדש, גם באשדוד.

פניות רבות הגיעו להנהלת הרשת, בבקשה לאפשר את המשקפיים בחינם גם באשדוד. חלק ניכר מהפניות הועברו לקופת החולים, כאשר בסיומו של תהליך אושר גם הסניף להסדר הסבסוד.

יש לציין, כי קופת חולים מאוחדת סבסדה משקפיים בסניף אשדוד כבר מהיום הראשון לפתיחת הסניף. עובדה זו נזקפת לכך, שגם הסניף האשדודי עמד בדרישות המקצועיות של קופת החולים. בחנות האופטיקה 280 באשדוד נערכות בדיקות ראייה על ידי אופטומטריסט מומחה בעל 18 שנות ניסיון, מומחה העומד בשורה הראשונה של תחום האופטומטריה. דרישות איכות נוספות של קופות החולים מתקיימות גם בחנות האשדודית של רשת 280, ולאור בקשות התושבים, החליטו במכבי לאשר את ההסכם גם ב-280 אשדוד.

האפשרות לקנות משקפיים בחינם בחנות 280 מעניקה לאשדודים את התענוג לבחור מסגרת בחינם לילדיהם, מבין אלפי מסגרות המוצעות לחברי קופות החולים. בשונה ממה שניתן להניח, מגוון עצום של מסגרות עומדות לבחירה לחברי קופות החולים. העובדה שרשת 280 מייצרת את מותג הבית A&R בעצמה, מעניקה לה את היכולת להציע מבחר אדיר של מסגרות בכל הסגנונות הקיימים.

מעבר לכך, רמת השירות בסניף האשדודי גבוהה במיוחד. רשת 280 מכירה בעובדה כי לקוח מרוצה שחוזר פעם נוספת, הוא לקוח שנהנה מחוויית שירות טובה. לכן מושקעים מאמצים מיוחדים על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

חנות 280 באשדוד נמצאת ברחוב רבי יוסי בן חלפתא 1.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר